| Описание тендера: | АО NAVOIYAZOT объявляет тендер: Услуга общего аудита (Ammiak va nitrat kislota ishlab chiqarish bo‘yicha texnologik audit o‘tkazish (Проведение технологического аудита установки производства аммиака и установки производства азотной кислоты |
| Сумма контракта: | 4 938 437 770,00 UZS Получить финансовую помощь |
| Начало показа: | 29.05.2025 |
| Окончание: | 03.07.2025 15:28:33 |
| Тендер №: | 300197181 |
| Тип: | Конкурс Тендерная аналитика |
| Отрасль: | Химия / Химические элементы и соединения |
| Регион: | Узбекистан / Навоийская область / Навои |
| Регион поставки: | Узбекистан / Навоийская область / Навои |
| Источник: | ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ |
Зарегистрируйтесь и получите полную информацию о Заказчике, аналитику по снижению им цены и основным поставщикам.
Предмет контракта: Услуга общего аудита (Ammiak va nitrat kislota ishlab chiqarish bo‘yicha texnologik audit o‘tkazish (Проведение технологического аудита установки производства аммиака и установки производства азотной кислоты
Цена контракта: 4 938 437 770,00 UZS
Количество: 1 усл. ед
| 202505263000180404.docx | 13 КБ | 29.05.25 14:29 | Действующая |
| 202505263000046161.pdf | 745 КБ | 29.05.25 14:29 | Действующая |
| 202505263000141796.pdf | 583 КБ | 29.05.25 14:29 | Действующая |
SHARTNOMA № ____
Navoiy “__”________2024
________________, bundan keyin “Buyurtmachi” vakillik qiluvchi, bir tomondan ______-sonli ishonchnoma asosida ish yurituvchi__________________________________________________va bundan buyon “Pudratchi” deb yuritiladigan _____________________________________________ direktor _____________________ tomonidan, __________ asosida ish yurituvchi, boshqa tomonlar o'rtasida quyidagi tartibda shartnoma tuzdilar:
1. Shartnomaning predmeti
1.1. "Buyurtmachi" qabul qilish va to'lash majburiyatini oladi va "Pudratchi" _____________ miqdorida ________________________________ ishni bajarish majburiyatini oladi.
1.2. “Pudratchi” “Buyurtmachi” bilan kelishilgan holda ishlarni (xizmatlarni) muddatidan oldin yoki qisman bajarishga haqli.
1.3. Ishning (xizmatning) sifati “Buyurtmachi”ning tender hujjatlarining texnik topshirig‘iga, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasida ishlar, xizmatlar uchun belgilangan norma va qoidalarga muvofiq bo‘lishi kerak.
2. Shartnomaning umumiy qiymati va to'lov shartlari
2.1. Ushbu shartnomaning umumiy qiymati QQS bilan birga ______ so'mni tashkil etadi.
2.2. Ishlar (xizmatlar) narxlari qat'iy belgilangan va o'zgartirilishi mumkin emas.
2.3. Ishlar (xizmatlar) uchun to'lovlar "Buyurtmachi" va "Pudratchi" o'rtasida dastlabki va keyingi to'lov yo'li bilan amalga oshiriladi.
2.3.1. Shartnoma umumiy summasining ____% miqdorida oldindan to'lov shartnoma imzolangandan keyin 10 (o'n) kalendar kuni ichida amalga oshiriladi.
2.3.2. Haqiqiy bajarilgan ish (xizmat) uchun keyingi to‘lov oldindan to‘lov summasini chegirib tashlashni hisobga olgan holda taqdim etilgan schyot-fakturalar bo‘yicha qabul qilish dalolatnomasi tuzilgandan keyin 10 (o‘n) kalendar kun ichida amalga oshiriladi.
2.3.3. Keyingi to'lov uchun quyidagi hujjatlar asos bo'ladi:
"Buyurtmachi" va "Pudratchi" o'rtasida imzolangan hisob-faktura.
2.3.4. O'zaro hisob-kitoblardan so'ng, shuningdek shartnoma muddati tugagandan so'ng, solishtirish dalolatnomasi tuziladi
3. Yetkazib berish shartlari va shartlari
3.1. Ishlarni (xizmatlarni) bajarish muddati 2.3.1-band bajarilgandan keyin ____ ish kuni ichida.
3.2. Shartnoma bo'yicha majburiyatlarni bajarish sanasi bajarilgan ishlarni qabul qilish va topshirish aktlari imzolangan kun hisoblanadi.
4. Yetkazib berish va qabul qilish tartibi
4.1. Mahsulotlarga (ishlarga, xizmatlarga) egalik huquqi vakolatli shaxslar tomonidan imzolangan schyot-faktura tuzilgandan va imzolangandan so'ng, haqiqiy topshirish vaqtida "Buyurtmachi"ga o'tadi.
4.2. Ishlarni (xizmatlarni) sifat va miqdor bo'yicha qabul qilish me'yoriy hujjatlar, shuningdek ishlarni (xizmatlarni) bajarish vaqtida amalda bo'lgan boshqa me'yoriy hujjatlar talablariga muvofiq amalga oshiriladi.
5. Tomonlarning javobgarligi va sifati mahsulotlar (ishlar, xizmatlar)
5.1. Ishni (xizmatni) bajarish muddati buzilgan taqdirda, “Pudratchi” “Buyurtmachi”ga kechiktirilgan har bir kun uchun majburiyatning bajarilmagan qismining 0,5 foizi miqdorida penya to'laydi, lekin jami jarima miqdori bajarilmagan ish (xizmat) qiymatining 50 foizidan oshmasligi kerak.
5.2. Ishlarni (xizmatlarni) bajarishdan bosh tortgan taqdirda, "Pudratchi" "Buyurtmachi"ga ushbu shartnomaning umumiy qiymatining 20% miqdorida jarima to'laydi.
5.3. Bajarilgan ish (xizmat) uchun to‘lov o‘z vaqtida to‘lanmagan taqdirda “Buyurtmachi” “Pudratchi”ga kechiktirilgan har bir bank kuni uchun muddati o‘tkazib yuborilgan to‘lov summasining 0,4 foizi miqdorida, lekin 50 foizdan ko‘p bo‘lmagan miqdorda penya to‘laydi. muddati o'tgan to'lov summasi.
5.4. Bajarilgan ish (xizmat) ushbu shartnomaning 1.3-bandida belgilangan talablarga javob bermasa, “Buyurtmachi” quyidagi huquqlarga ega:
mahsulotlarni (ishlarni, xizmatlarni) qabul qilish va to'lashdan bosh tortish;
agar ish (xizmatlar) uchun haq to'langan bo'lsa, ishni (xizmatni) sifatlisiga almashtirishni yoki to'langan summani qaytarishni talab qilish, shuningdek "Pudratchi"dan 20% miqdorida jarima undirish. sifatsiz ish (xizmat) qiymati.
5.5 Majburiyatlarni lozim darajada bajarmagan taqdirda jarimalar va penyalarni to'lash tomonlarni shartnoma bo'yicha majburiyatlarni bajarishdan ozod qilmaydi.
6. Da'volar
6.1. Normativ hujjatlar talablariga, "Buyurtmachi" ning texnik talablariga, shuningdek ishlab chiqaruvchining texnik hujjatlarida tavsiflangan texnik tavsiflarga mos kelmagan taqdirda, bajarilgan ish (xizmat) sifati bo'yicha da'volar berilishi mumkin. .
6.2. Agar “Buyurtmachi” tomonidan qabul qilingan ish (xizmat) miqdori yoki sifati bo‘yicha nomuvofiqlik aniqlansa, “Pudratchi” 15 (o‘n besh) kalendar kun ichida o‘z mablag‘lari hisobidan ishlarni (xizmatlarni) tuzatishi shart.
7. Nizolarni hal qilish
7.1. “Buyurtmachi” va “Pudratchi” o‘rtasidagi ushbu shartnoma bilan bog‘liq barcha nizolar va kelishmovchiliklar tomonlar tomonidan muzokaralar yo‘li bilan hal qilinishi kerak. Tomonlar o‘zaro kelishuvga erisha olmasalar, ushbu shartnomadan yoki unga bog‘liq holda yuzaga keladigan barcha nizolar va kelishmovchiliklar “Buyurtmachi” tashkilot joylashgan yerdagi Navoiy viloyati xo‘jalik sudi tomonidan ko‘rib chiqilishi kerak.
8. Fors-major holatlari
8.1. Tomonlar ushbu shartnoma bo'yicha majburiyatlarni qisman yoki to'liq bajarmaganlik uchun javobgarlikdan ozod qilinadi, agar bu yong'in, suv toshqini, zilzila, urush, blokada va boshqa umume'tirof etilgan fors-major holatlari, davlat organlarining hujjatlarini chiqarish natijasida yuzaga kelgan bo'lsa. Fors-major holatlari yuzaga kelgan taqdirda, tomonlar tegishli organlar tomonidan berilgan ushbu holatlarni tasdiqlovchi hujjatlarni taqdim etgan holda bunday holatlar yuzaga kelganligi to'g'risida bir-birlarini yozma ravishda xabardor qilishlari shart.
8.2. Fors-major holatlari 2 (ikki) oydan ortiq muddatga uzaytirilgan taqdirda, ushbu shartnoma bo‘yicha olingan oldindan to‘lov (tomonlar tomonidan bajarilgan majburiyatlar bundan mustasno) 10 (o‘n) bank kuni ichida qaytarilishi shart.
9. Shartnomaning amal qilish muddati
9.1. Mazkur shartnoma tomonlar imzolagan paytdan e’tiboran (byudjet tashkiloti uchun – O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi G‘aznachiligida ro‘yxatga olingan paytdan e’tiboran) kuchga kiradi va to‘liq rasmiylashtirilgunga qadar amal qiladi.
10. Shartnomani o'zgartirish va bekor qilish tartibi
10.1. Ushbu shartnomaga kiritilgan har qanday o'zgartirish va qo'shimchalar, agar ular yozma ravishda rasmiylashtirilgan va "Buyurtmachi" va "Pudratchi" vakolatli shaxslari tomonidan imzolangan bo'lsa, amal qiladi.
10.2. Tomonlar quyidagi hollarda shartnomani bir tomonlama bekor qilishga haqli:
ushbu shartnomaning amal qilish muddati davomida "Pudratchi" tomonidan shartnoma bajarilmagan taqdirda;
ushbu shartnoma shartlari bir marta buzilgan yoki etkazib beriladigan ish (xizmat) sifati shartnoma majburiyatlariga mos kelmagan taqdirda.
Shartnomani bekor qilish huquqiga ega bo'lgan tomon boshqa tomonni o'z niyati haqida yozma ravishda xabardor qilishi shart.
11. Boshqa shartlar
11.1. Tomonlardan hech biri boshqa tomonning yozma roziligisiz ushbu shartnoma bo'yicha o'z huquq va majburiyatlarini uchinchi tomonga o'tkaza olmaydi.
11.2. To'lovning nomi yoki tomonlarning boshqa rekvizitlari o'zgargan taqdirda, ikkinchi tomon bu haqda darhol yozma ravishda xabardor qilinishi kerak.
11.3. Shartnoma mazmuni bir xil va bir xil yuridik kuchga ega bo‘lgan 2 (ikki) nusxada tuzilib, tomonlarning imzolari va muhrlari bilan tasdiqlangan.
11.4. "Pudratchi" shartnomani tuzish va bajarish jarayonida unga ma'lum bo'lgan ma'lumotlarning maxfiyligini ta'minlashi shart.
12. Yuridik manzillar, to'lov vatomonlarning jo'natish tafsilotlari
PUDRATCHI BUYURTMACHI
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьУТВЕРЖДАЮ
ш заместитель
правления
YAZOT»
А.Б. Мирзаев
2025 г.
ТЕХНИЧЕСКОЕДАДАНИЕ
на проведение технологического аудита установки производства аммиака
и установки производства азотной кислоты
1 Цель работы:
- проведение технического обследования (аудита) с целью определения наиболее
привлекательной схемы модернизации и реконструкции, которая позволит повысить
производительность и энергоэффективность или отчета о целесообразности остановки
и вывода из эксплуатации введенные в эксплуатацию с 1971 года установок производ
ства аммиака и азотной кислоты.
- проведение комплексного обследования технологического процесса, техниче
ского состояния и энергоэффективности работы основного технологического оборудо
вания;
- разработка перечня рекомендаций, способствующих повышению эффективно
сти, стабильности и безопасности работы предприятия:
1) за счет уменьшения производственных затрат на материалы и энергоресурсы;
2) за счет сокращения простоев технологических установок и оборудования.
2 Задачи обследования:
2.1 Изучение технологического процесса производства.
2.2 Анализ технологического регламента и сопоставление его с фактическим тех
нологическим процессом производства с представлением рекомендации по устране
нию отклонений от регламентных показателей.
2.3 Выборочная оценка технического состояния используемого оборудования со
гласно перечню.
2.4 Сопоставление действующей технологии (технологический процесс, аппарат
ное оформление и др.) с новыми технологиями (как отечественными, так и зарубеж
ными).
2.5 Выявление существующих проблем в технологических процессах, режимах
работы и состоянии технологического оборудования.
Энергетическая оценка:
Анализ фактического потребления энергоресурсов (природный газ, электроэнер
гия) по отдельным технологическим блокам и производству в целом.
Выявление возможностей снижения энергопотребления, в том числе за счет ути
лизации вторичных энергоресурсов.
Оценка потенциала применения энергосберегающих технологий.
Анализ статистических данных по всем видам потребленных ТЭР (электрическая
энергия, перегретый пар, техническая и питьевая вода, природный газ, синтез газ) за
последние 3 года с целью определения наиболее энергоемкого оборудования или тех
нологических циклов для определения объема инструментального обследования;
Изучение схемы электроснабжения цеха, осмотр электрооборудования цеха, под
станций 110, 6, 0,4кВ, для определения технического состояния и выдачей рекоменда
ций по возможной модернизации или реконструкции, в целях повышению энергоэф
фективности производственного процесса;
Изучение схемы пароснабжения цеха (парокотельная отд. №82), осмотр коммуни
каций паропроводов, для определения технического состояния и выдачей рекоменда
ций по возможной модернизации или реконструкции, в целях повышению энергоэф
фективности производственного процесса;
Изучение схемы водоснабжения технической и питьевой водой, осмотр трубопро
водов, для определения технического состояния и выдачей рекомендаций по возмож
ной модернизации или реконструкции, в целях повышению энергоэффективности про
изводственного процесса;
Изучение схемы газопроводов природного газа и синтез газа, осмотр газопрово
дов и газоиспользующего оборудования, для определения технического состояния и
выдачей рекомендаций по возможной модернизации или реконструкции, в целях по
вышению энергоэффективности производственного процесса;
Изучение схемы сбросных и канализационных коммуникаций для определения
технического состояния и выдачей рекомендаций по возможной модернизации или ре
конструкции, в целях повышению энергоэффективности производственного процесса.
3 Стадий, подлежащие обследованию:
Установка производства аммиака включает в себя следующее:
Проектная мощность▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть тонн аммиака в год.
В состав установки входит:
-два блока разделения воздуха типа БР-6М (БРВ-1,2) и два воздушных компрес
сора типа К▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть(ВК-10,11) введенные в эксплуатацию с 1971 года;
-один блок разделения воздуха типа АКТ-16-2 (БРВ-3) и два воздушных компрес
сора типа К▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть(ВК-12,13) введенные в эксплуатацию с 1974 года.
Проектная мощность воздухоразделительных блоков:
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьм3/час технологического кислорода с объемной долей кислорода не менее
95% и давлением (3,0-5,0) кПа;
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьм3/час чистого азота с объемной долей азота не менее 99,998 % и давлением
(3,0-5,0) кПа.
-два агрегата конверсии природного газа и окиси углерода;
-два агрегата моноэтаноламиновой очистки, каталитической и щелочной до
очистки от диоксида углерода;
Проектная производительность установок конверсии метана и окиси углерода:
-одного агрегата конверсии▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьм3/ч природного газа;
-агрегатов моноэтаноламиновой очистки:
I ступени▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьм3/ч по входящему газу;
II ступени▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьм3/ч по входящему газу.
-два агрегата очистки газа жидким азотом и три азотных турбокомпрессора (два марки 7RMA-56-A; 44-А и один - марки КТК-12,5/35);
-три газовых компрессора марки 6ЧБК-355-1;
-три агрегата синтеза аммиака;
-три аммиачно-холодильных установок, включающие в себя три аммиачных
поршневых компрессора марки 4VN 150А.
Примечание: При составлении отчета необходимо учесть, что в 2026 году пла
нируется запуск новой воздухоразделительной установки (Linde Holdings (Германия))
и остановка всех блоков разделения, двух азотных турбокомпрессоров марок 7RMA56А, 44А, а также одного азотного турбокомпрессора марки КТК-12,5/35 производства
Аммиака. В связи с этим обследование блоков разделения и азотных компрессоров не
требуется.
Краткая информация об установке производства азотной кислоты:
В цехе установлены 4 агрегата кислоты типа УКЛ-7-69 с проектной мощностью
по 120 тыс. тонн в год каждый на основе газотурбинных агрегатов ГТТ-ЗМ.
Проектная мощность▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьтыс. тонн в год.
Генпроектировщик - Дзержинский филиал ГИАП.
Метод производства - каталитическое окисление аммиака кислородом воздуха
под давлением 6,3 кгс/см2 на платинопалладиевородиевом катализаторе с абсорбцией
окислов азота конденсатом сокового и водяного пара.
4 Основное содержание этапов работы:
Обследование выполняется последовательно, в рамках трех этапов:
1-этап:
- выезд специалистов на производство для ознакомления;
- согласование «Программы проведения аудита (работы) с руководством АО
«NAVOIYAZOT ».
II -этап:
- анализ технологического регламента и сопоставление его с фактическим техно
логическим процессом;
- анализ статистических данных по всем видам энергоресурсов за последние 3
года с целью определения наиболее энергоемкого оборудования или технологических
циклов для определения объема инструментального обследования;
- визуальный анализ технологического оборудования и определения объема ин
струментального обследования для определения технического состояния оборудова
ний.
ITT -этап:
- проведение инструментальных замеров;
- оценка технического состояния основного технологического оборудования;
- разработка перечня рекомендаций, способствующих повышение экономической
эффективности работы производства за счет уменьшения производственных затрат на
материалы и энергоресурсы, а также за счет сокращения времени простоя технологи
ческих установок.
5 Продолжительность:
- 12 месяцев;
6 Требование к организации и выполнению работ:
6.1 Заказчик обеспечивает доступ персонала Исполнителя на объекты, в том числе
для проведения инструментальных замеров.
6.2 При подготовке к обследованию приказом (распоряжением) по предприятию
из числа специалистов на объектах обследования назначаются лица, ответственные за
обеспечение Исполнителя, необходимой для проведения работы информацией путем
доступа к архивной и текущей документации, в том числе:
- технологические регламенты;
- статическую отчетность по расходу материалов и энергоресурсов в требуемой
разрезе и с необходимым уровнем детализации (не более чем за 3-й года);
- данные об источниках и ценах на материалы и энергоресурсы;
- сведения об используемых приборах контроля ресурсов и энергоносителей;
- исходные проект производства и схемы энергоснабжения;
- проектные (паспортные) характеристики используемого (установленного) обо
рудования;
- утвержденные нормы потребления ТЭР и материалов;
- сведения об отклонениях характеристик технологического оборудования от про
ектных значений;
- информацию о реализованных и планируемых инновациях, влияющих на эффек
тивность производства.
6.3 За достоверность, полноту и своевременность представленной информации
отвечает назначенный представитель Заказчика.
6.4 В составе группы Исполнителя должен быть химик-гехнолог, имеющий прак
тический опыт эксплуатации технологического оборудования по производству амми
ака и азотной кислоты.
6.5 В целях обмена опытом в области повышения энергоэффективности предпри
ятия и объективной оценки исполнителю необходимо привлечь к проведению энерге
тического обследования эксперта-энергоаудитора, имеющего соответствующий серти
фикат (вт.ч. зарубежный). При подаче конкурсной документации необходимо предо
ставить сертификат компетентности данного эксперта.
7 Особые условия:
7.1 Исполнитель гарантирует конфиденциальность при работе с предоставленной
информацией для проведения работ;
7.2 Техническое задание может корректироваться в ходе проведения работы по
взаимному соглашению сторон.
8 Перечень и комплектность документации, подлежащей оформлению и
сдаче:
Отчет о проведенной работе с разработанными рекомендациями по оптимизации
производственного процесса.
Начальник управления технологи]
новаций и локализации
(Начальник управления
производства
С.С. Хакимов
коорди
М.М. Вафоев
Главный энергетик
А.И. Самиев
Главный механик
С.Г. Ризаев
Главный метролог
А
И.А. Нуруллаев
" NAVOIYAZOT " AJ
Boshqaruv raisi
Birinchi o'rinbosari
______________ A.B. Mirzaev
«_____»______________ 2025.
TEXNIK TOPSHIRIQ
ammiak ishlab chiqarish va nitrat kislota ishlab chiqarish qurilmalarining
texnologik auditini o‘tkazish
1 Ishning maqsadi:
energiya samaradorligini oshiradigan eng jozibador modernizatsiya va rekonstruksiya
sxemasini aniqlash maqsadida texnik tekshiruv (audit) o'tkazish yoki 1971 yildan beri ishga
tushirilgan ammiak va azot kislotasi ishlab chiqarish korxonalarini to'xtatish va
foydalanishdan chiqarishning maqsadga muvofiqligi to'g'risida hisobot.
asosiy texnologik asbob-uskunalarning texnologik jarayoni, texnik holati va energiya
samaradorligini kompleks tekshirishni o'tkazish;
- korxonaning samaradorligi, barqarorligi va xavfsizligini oshirish bo'yicha tavsiyalar
ro'yxatini ishlab chiqish:
1) materiallar va energiya resurslarini ishlab chiqarish xarajatlarini kamaytirish orqali;
2) texnologik qurilmalar va uskunalarning ishlamay qolish vaqtini qisqartirish orqali.
2 So'rovning maqsadi:
2.1 Texnologik ishlab chiqarish jarayonini o'rganish.
2.2 Texnologik reglamentlarni tahlil qilish va me'yoriy ko'rsatkichlardan chetlanishlarni
bartaraf etish bo'yicha tavsiyalar berish bilan haqiqiy texnologik ishlab chiqarish jarayoni
bilan taqqoslash.
2.3 Ro'yxat bo'yicha foydalaniladigan asbob-uskunalarning texnik holatini tanlab
baholash.
2.4 Hozirgi texnologiyani (texnologik jarayon, apparat dizayni va boshqalar) yangi
texnologiyalar (mahalliy va xorijiy) bilan solishtirish.
2.5 Texnologik jarayonlar, ish rejimlari va texnologik jihozlar holatidagi mavjud
muammolarni aniqlash.
Energiya reytingi:
Alohida texnologik birliklar va umuman ishlab chiqarish uchun energiya resurslarining
(tabiiy gaz, elektr energiyasi) haqiqiy iste'molini tahlil qilish.
Energiya sarfini, shu jumladan ikkilamchi energiya resurslaridan foydalanish orqali
kamaytirish imkoniyatlarini aniqlash.
Energiyani tejovchi texnologiyalarni qo'llash imkoniyatlarini baholash.
Instrumental tekshirish ko‘lamini aniqlash uchun eng ko‘p energiya sarflaydigan asbobuskunalar yoki texnologik sikllarni aniqlash maqsadida oxirgi 3 yil davomida iste’mol
qilingan energiya resurslarining barcha turlari (elektr energiyasi, o‘ta qizigan bug‘, sanoat va
ichimlik suvi, tabiiy gaz, sintez gazi) bo‘yicha statistik ma’lumotlarni tahlil qilish;
Ishlab chiqarish jarayonining energiya samaradorligini oshirish maqsadida sexning
elektr ta’minoti sxemasini o‘rganish, sexning elektr jihozlarini, 110, 6, 0,4 kV
podstansiyalarni tekshirish, texnik holatini aniqlash va mumkin bo‘lgan modernizatsiya yoki
rekonstruksiya qilish bo‘yicha tavsiyalar berish ;
Ishlab chiqarish jarayonining energiya samaradorligini oshirish maqsadida sexning bug‘
bilan ta’minlash sxemasini (82-sonli qozonxona) o‘rganish, bug‘ quvurlari
kommunikatsiyalarini tekshirish, texnik holatini aniqlash va mumkin bo‘lgan modernizatsiya
yoki rekonstruksiya qilish bo‘yicha tavsiyalar berish;
Texnik va ichimlik suvi uchun suv ta'minoti sxemasini o'rganish, texnik holatini
aniqlash uchun quvurlarni tekshirish va ishlab chiqarish jarayonining energiya
samaradorligini oshirish uchun mumkin bo'lgan modernizatsiya yoki rekonstruksiya qilish
bo'yicha tavsiyalar berish;
tabiiy gaz quvurlari sxemasini va sintez gazini o‘rganish, ishlab chiqarish jarayonining
energiya samaradorligini oshirish maqsadida gaz quvurlari va gazdan foydalanuvchi
uskunalarning texnik holatini aniqlash hamda mumkin bo‘lgan modernizatsiya yoki
rekonstruksiya qilish bo‘yicha tavsiyalar berish;
Ishlab chiqarish jarayonining energiya samaradorligini oshirish uchun texnik holatni
aniqlash va mumkin bo'lgan modernizatsiya yoki rekonstruktsiya qilish bo'yicha tavsiyalar
berish uchun tushirish va kanalizatsiya kommunikatsiyalari sxemasini o'rganish .
Tekshirish uchun 3 bosqich:
Ishlab chiqarishni o'rnatish va mmiaka quyidagilarni o'z ichiga oladi:
Loyiha quvvati yiliga 220 ming tonna ammiakni tashkil etadi.
O'rnatish quyidagilarni o'z ichiga oladi:
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьyilda foydalanishga topshirilgan BR-6M (BRV-1.2) tipidagi ikkita havo ajratish
moslamasi va K▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть(VK-10.11) tipidagi ikkita havo kompressorlari;
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьyilda ishga tushirilgan AKT-16-2 (BRV-3) tipidagi bitta havo ajratuvchi qurilma
va K▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть(VK-12.13) tipidagi ikkita havo kompressorlari.
Havo ajratish moslamalarining loyiha quvvati:
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьm3 / soat kislorodning hajm ulushi kamida 95% va bosim (3,0÷5,0) kPa bo'lgan
texnologik kislorod;
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьm3 / soat azotning hajm ulushi kamida 99,998% va bosimi (3,0÷5,0) kPa bo'lgan
sof azot.
- tabiiy gaz va uglerod oksidini konversiyalash uchun ikkita birlik;
monoetanolaminni tozalash, karbonat angidridni katalitik va gidroksidi tozalashdan
keyingi ikkita birlik ;
Metan va uglerod oksidi konvertatsiya qilish qurilmalarining loyihaviy quvvati:
- bitta konversiya birligi▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьm3 / soat tabiiy gaz;
monoetanolamin tozalash moslamalari :
I bosqich▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьm3 / soat kiruvchi gaz;
II bosqich▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьm3 / soat kiruvchi gaz.
- ikkita suyuq azot gazini tozalash moslamasi va uchta azotli turbokompressor (ikkita
7RMA-56-A; 44-A va bitta KTK-12,5/35);
- 6ChBK▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьmarkali uchta gaz kompressorlari;
- uchta ammiak sintez birligi;
- uchta ammiakli sovutish moslamasi, shu jumladan uchta 4VN 150A ammiakli
porshenli kompressor.
Eslatma: Hisobotni tayyorlashda 2026 yilda yangi havo ajratish zavodi ishga tushishini
hisobga olish kerak ( Linde Holdings (Germaniya)) va barcha ajratish bloklari, 7RMA-56A,
44A markali ikkita azotli turbokompressor, shuningdek Ammiak tomonidan ishlab
chiqarilgan KTK-12.5/35 markali bitta azotli turbokompressor o'chirildi . Shu munosabat
bilan ajratish birliklari va azot kompressorlarini tekshirish talab qilinmaydi.
Nitrat kislota ishlab chiqarish zavodi haqida qisqacha ma'lumot :
Sex GTT-3M gaz turbinali agregatlari negizida har biri yiliga 120 ming tonna loyiha
quvvatiga ega UKL-7-69 tipidagi 4 ta kislotali agregat bilan jihozlangan.
Loyihaviy quvvati: yiliga 480 ming tonna.
Bosh dizayner - GIAP Dzerjinskiy filiali.
Ishlab chiqarish usuli - ammiakning atmosfera kislorodi bilan 6,3 kgf / sm2 bosim ostida
platina -palladiy-rodiy katalizatorida azot oksidlarini sharbat va suv bug'ining kondensati bilan
singdirish bilan katalitik oksidlanishi.
4 Ish bosqichlarining asosiy mazmuni:
Tekshiruv ketma-ket, uch bosqichda o'tkaziladi:
I bosqich :
- mutaxassislarning ishlab chiqarish ob'ektiga tanishish uchun tashrif buyurishi;
NAVOIYAZOT ” AJ rahbariyati bilan muvofiqlashtirish .
II bosqich :
- texnologik reglamentlarni tahlil qilish va ularni haqiqiy texnologik jarayon bilan
taqqoslash;
- instrumental tekshirish ko'lamini aniqlash uchun eng ko'p energiya talab qiladigan
asbob-uskunalar yoki texnologik tsikllarni aniqlash maqsadida oxirgi 3 yil davomida barcha
turdagi energiya resurslari bo'yicha statistik ma'lumotlarni tahlil qilish;
- texnologik asbob-uskunalarni vizual tahlil qilish va asbob-uskunalarning texnik
holatini aniqlash uchun instrumental tekshirish hajmini aniqlash.
III bosqich :
- instrumental o'lchovlarni o'tkazish;
- asosiy texnologik jihozlarning texnik holatini baholash;
- materiallar va energiya resurslari uchun ishlab chiqarish xarajatlarini kamaytirish,
shuningdek, texnologik birliklarning ishlamay qolish vaqtini qisqartirish orqali ishlab
chiqarish operatsiyalarining iqtisodiy samaradorligini oshirishga yordam beradigan tavsiyalar
ro'yxatini ishlab chiqish.
5 Davomiyligi:
- 12 oy;
6 Ishni tashkil etish va bajarishga qo'yiladigan talablar:
6.1 Buyurtmachi Pudratchining xodimlariga ob'ektlarga, shu jumladan instrumental
o'lchovlarni amalga oshirish uchun kirishni ta'minlashi kerak.
6.2. So'rovga tayyorgarlik ko'rishda korxonada buyurtma (ko'rsatma) bilan Pudratchiga
arxiv va joriy hujjatlarga kirish orqali ishlarni bajarish uchun zarur bo'lgan ma'lumotlarni
taqdim etish uchun mas'ul shaxslar tadqiqot ob'ektlarida mutaxassislar orasidan tayinlanadi,
shu jumladan:
- texnologik reglamentlar;
- materiallar va energiya resurslarining talab qilinadigan kontekstda va kerakli darajada
batafsil (3 yildan ortiq bo'lmagan) iste'moli bo'yicha statik hisobot;
- materiallar va energiya resurslarining manbalari va narxlari to'g'risidagi ma'lumotlar;
- resurslar va energiya tashuvchilarni kuzatish uchun foydalaniladigan qurilmalar
to'g'risidagi ma'lumotlar;
- dastlabki ishlab chiqarish loyihasi va elektr ta'minoti sxemalari;
- foydalaniladigan (o'rnatilgan) uskunaning konstruktiv (pasport) xususiyatlari;
- yoqilg'i-energetika resurslari va materiallarini iste'mol qilishning tasdiqlangan
standartlari;
- texnologik asbob-uskuna xususiyatlarining dizayn qiymatlaridan chetga chiqishlari
to'g'risidagi ma'lumotlar;
- ishlab chiqarish samaradorligiga ta'sir etuvchi joriy qilingan va rejalashtirilgan
innovatsiyalar to'g'risidagi ma'lumotlar.
6.3 Buyurtmachining tayinlangan vakili taqdim etilgan ma'lumotlarning to'g'riligi,
to'liqligi va dolzarbligi uchun javobgardir.
va azot kislotasini ishlab chiqarish uchun texnologik uskunalardan foydalanishda amaliy
tajribaga ega bo'lgan muhandis-kimyogarni o'z ichiga olishi kerak .
energiya samaradorligini oshirish sohasida tajriba almashish va ob'ektiv baholash uchun
pudratchi energiya tadqiqotini o'tkazish uchun tegishli sertifikatga (shu jumladan xorijiy) ega
bo'lgan energetik auditor ekspertini jalb qilishi kerak. Tender hujjatlarini topshirishda ushbu
ekspertning malaka sertifikatini taqdim etish kerak.
7 Maxsus shartlar:
7.1 Pudratchi ishlarni bajarish uchun taqdim etilgan ma'lumotlar bilan ishlashda
maxfiylikni kafolatlaydi;
7.2 Texnik spetsifikatsiyalar ish jarayonida tomonlarning o'zaro kelishuvi bilan
tuzatilishi mumkin.
8 To'ldirilishi va topshirilishi kerak bo'lgan hujjatlar ro'yxati va to'liqligi:
Ishlab chiqarish jarayonini optimallashtirish bo'yicha ishlab chiqilgan tavsiyalar bilan
bajarilgan ishlar to'g'risida hisobot.
Texnologiya,
innovatsiyalar
va
mahalliylashtirish boshqarmasi boshlig‘i
Ishlab
chiqarishni
boshqarmasi boshlig'i
S.S. Hakimov
muvofiqlashtirish
MM. Vafoev
Bosh energetika muhandisi
A.I. Samiyev
Bosh mexanik
S.G.Rizayev
Bosh metrolog
I.A. Nurullaev
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть
Xarid hujjatlari
Ushbu xarid hujjati tanlash ishtirokchilari uchun yo’riqnoma hisoblanib, tanlash ishtirokchilari
unga qat’iy amal qilishlari majburiy hisoblanadi.
1.
Yo’riqnoma
1.1. Eng yaxshi takliflarni tanlash (keyingi urinlarda - tanlash) va tender ishtirokchilari uchun ishlab
chiqilgan mazkur yuriqnoma O’zbekistan Respublikasining 2021 yil 22 apreldagi "Davlat xaridlari
to’g’risida”gi O'RQ-684-son Qonuni, O’zbekistan Respublikasi Prezidentining 2022 yil 25 iyuldagi PQ332-son "Investitsiya va infratuzilma loyixalarining loyixa oldidagi xujjatlari, tanlash va tender buyicha
xarid xujjatlari, davlat xaridlari va shartnomalarini ekspertizadan o’tkazish tartibini yanada
takomillashtirish chora-tadbirlari to’g’risida”gi qarori hamda O’zbekistan Respublikasi Vazirlar
Mahkamasining 2022 yil 20 maydagi 276-son qarori bilan tasdiqlangan "Davlat xaridlarini amalga
oshirish bilan bog’liq, tartib- taomillarni tashkil etish va o’tkazish tartibi to’g’risida”gi Nizom talablariga
muvofiq ishlab chiqilgan.
1.2. Xarid komissiyasining majlislari xarid komissiyasi a’zolari ishtirokida yuzma-yuz o'tkaziladi.
Yuzma-yuz majlislar videokonferensiyalar (telekonferensiyalar va boshqalar) formatida o’tkazilishi
mumkin. Xarid komissiyasi eng yaxshi takliflarni tanlashni va tenderni elektron shaklda o’tkazish vaqtida
axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalangan holda masofadan turib ovoz berish huquqiga
ega.
1.3. Ushbu tanlash va tender ishtirokchisi uchun yuriqnomada quyidagi asosiy tushunchalardan
foydalaniladi:
- avans tulovi - qonunchilikda belgilangan tartibda davlat buyurtmachisi va xarid qilish tartib-taomillari
ishtirokchisi tomonidan kiritiladigan, davlat xaridlarining elektron tizimi operatorining vositachilik
yig’imini va tomonlarning zakalatini o’z ichiga olgan moliyaviy mablag’lar summasi;
- taklifni ta’minlash - buyurtmachining ishtirokchilarga nisbatan takliflarning garov, kafolat, zakalat
tarzida yohud qonunchilikda nazarda tutilgan boshqa usulda ta’minlanishi zarurligi to’g’risidagi talabi;
- davlat xaridlari elektron tizimining operatori (keyingi o’rinlarda - operator) - davlat xaridlarining
sub’ektlariga davlat xaridlarining elektron tizimlarida xarid qilish tartib-taomillarini amalga oshirish bilan
bog’lik xizmatlar ko’rsatadigan, O’zbekistan Respublikasi Iqtisodiyot va moliya vazirligi tomonidan
belgilanadigan maxsus vakolatli yuridik shaxs;
- shaxsiy kabinet - davlat xaridlari sub’ektlariga elektron davlat xaridlarida ishtirok etishni xamda zarur
axborotni joylashtirishni va undan foydalanishni ta’minlaydigan maxsus axborot portalidagi va (yoki)
davlat xaridlarining elektron tizimidagi individual sahifa;
- hisob-kitob-kliring palatasi (keyingi urinlarda HKKP) - avans to’lovlarini deponentlash va ularni
hisobga olish yo’li bilan davlat xaridlari to’g’risidagi shartnomalar bo’yicha majburiyatlarni bajara
oladigan xarid qilish tartib-taomillari ishtirokchilari elektron davlat xaridlariga kirishini ta’minlovchi
davlat xaridlari elektron tizimining tarkibiy bo’linmasi; davlat xaridlarining elektron tizimi (keyingi
o’rinlarda elektron tizim) - elektron davlat xaridlari jarayonidagi xarid qilish tartib-taomillarini
o’tkazishda davlat xaridlarining sub’ektlari hamkorligini ta’minlaydigan tashkiliy, axborotga oid va
texnik yechimlarning dasturiy majmui;
- elektron davlat xaridi - axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalangan holda davlat
xaridlarini amalga oshirish shakli.
2.
Tanlash va tender ishtirokchilari
2.1. Tanlash va tender vositasidagi davlat xaridlarini bajarish uchun talabgor sifatida ishtirok etayotgan,
O'zbekistan Respublikasining rezidenti yoki norezidenti bo’lgan jismoniy yoki yuridik shaxs tanlash va
tender ishtirokchisi (keyingi urinlarda - ishtirokchi) hisoblanadi.
2.2. Ishtirokchi quyidagihuquqlarga ega: davlat xaridlari to’g’risidagi axborotdan qonunchilikda nazarda
tutilgan hajmda foydalanish; davlat buyurtmachisiga yoki ushbu buyurtmachi tomonidan jalb etilgan
ixtisoslashgan tashkilotga muayyan davlat xaridlarining tartib-taomillari, ularni o’tkazish talablari va
shartlari bo’yicha so’rovlar berish hamda ulardan tushuntirishlar olish; tanlash va tender natijalari
yuzasidan Davlat xaridlari sohasidagi shikoyatlarni kurib chiqish bo’yicha komissiyaga shikoyat qilish;
qonunchilikka muvofiq takliflarga o’zgartirishlar kiritish yoki ularni qaytarib olish.
2.3. Ishtirokchi:
- davlat xaridlari to’g’risidagi qonun hujjatlari talablariga rioya etishi;
- tanlash va tender hujjatlari talablariga muvofiq bo’lgan takliflar va hujjatlarni taqdim etishi hamda
taqdim etilgan axborotning ishonchliligi uchun javobgar bo’lishi;
- asosiy benefitsiar mulkdor to’g’risidagi ma’lumotlarni oshkor etishi;
- g’olib deb topilgan taqdirda Buyurtmachi bilan qonunchilikda nazarda tutilgan tartibda va
muddatlarda shartnoma tuzishi shart.
3.
Tanlash va tender ishtirokchilari
3.1. Tanlash va tender vositasidagi davlat xaridida davlat buyurtmachisi bilan manfaatlar to’qnashuviga,
shuningdek, affillanganlik holatlariga ega bo’lgan ishtirokchi davlat xaridlarida ishtirok etishi mumkin
emas.
3.2. Ishtirokchi davlat xaridlari ijrochisi deb topilgan taqdirda:
- tanlash va tender savdolari yakunlari bo’yicha g’olib deb rasmiy e’lon qilingan kundan boshlab ikki
kun ichida uzining benefitsiar mulkdori to’g’risidagi tegishli ma’lumotlarni davlat xaridlarining maxsus
axborot portaliga joylashtirish orqali ochiqlashi;
3.3. Tanlash va tender savdolari natijalari bo’yicha tuzilgan shartnomalar bo’yicha majburiyatlar
bajarilishining holati to’g’risidagi ma’lumotlarni maxsus axborot portalida hamda o’zining veb-saytlari
orqali doimiy ravishda joylashtirishga majbur.
4.
Tanlash va tenderda ishtirok etish uchun ruxsat berish
4.1. Korporativ buyurtmachilar va ishtirokchilar, ularning HKKPdagi hisobvaraqlarida davlat
xaridlarining elektron tizimi operatorining vositachilik yig’imi va tomonlarning zakalati summasini
to’lash uchun yetarli bo’lgan avans to’lovini o’tkazgandan so’ng elektron davlat xaridlarida ishtirok
etadilar.
4.2. Davlat buyurtmachilari va ishtirokchilar tanlash va tenderdagi ishtiroklarini elektron raqamli
imzolardan (keyingi urinlarda — ERI) foydalangan holda amalga oshiradi. Buyurtmachi va
ishtirokchining ERIdan foydalanib davlat xaridlarining elektron tizimi orqali tuzgan davlat xaridlari
to’g’risidagi shartnomalari haqiqiy hisoblanadi. Bunda O’zbekistan Respublikasining norezidentlari
davlat xaridlarining elektron tizimida ro’yxatdan o’tadilar va tijorat takliflarini uzlarining shaxsiy
kabinetlari orqali ERI kalitisiz jo’natadilar.
4.3. Elektron tizim avtomatik rejimda:
- davlat buyurtmachisi va ishtirokchiga kiritilgan avans summasiga muvofiq har bir lot bo’yicha elektron
davlat xaridlaridan foydalanish imkoniyatini yaratadi;
- elektron davlat xaridlarini o’tkazadi;
- ishtirokchilarni aniqlaydi va bayonnoma shakllantiradi;
- elektron davlat xaridlari ishtirokchilarining takliflarini Soliq qo’mitasi, Iqtisodiyot va moliya vazirligi,
Qurilish va uy-joy kommunal xo’jaligi vazirligi, Adliya vazirligi ma’lumotlar bazalariga
integratsiyalashuvi orqali baholash uchun zarur bulgan ma’lumotlar bilan davlat buyurtmachisi va xarid
komissiyasini ta’minlaydi.
4.4. Ishtirokchilarni elektron xaridlarga kiritish ular tomonidan portalda ishtirokchining so’rovnoma
elektron shaklda to’ldirish orqali amalga oshiriladi. Soliq organlari tomonidan berilgan ERIning
mavjudligi ishtirokchining shartnoma tuzishga huquqliligini belgilaydi. Ishtirokchi so’rovnomada o’ziga
nisbatan joriy etilgan to’lovga qobiliyatsizlik tartib- taomillari mavjud emasligi, shuningdek soliq va
yig’imlarni to’lash bo’yicha muddati o’tgan qarzdorligi mavjud emasligi to’g’risidagi ma’lumotni
tasdiqlaydi. Ishtirokchi so’rovnoma shaklini to’ldirgandan so’ng, elektron tizim Insofsiz ijrochilarning
yagona reestrida ishtirokchi to’g’risida yozuv mavjud emasligi to’g’risidagi ma’lumotlarini tekshiradi.
Operator: ishtirokchilarga HKKPda alohida shaxsiy hisobvaraklar ochadi; ishtirokchilarga shaxsiy
kabinetlar yaratadi.
5.
Tanlash va tenderda ishtirok etish va taklifni taqdim etish tartibi
5.1. Korporativ buyurtmachilar va ishtirokchilar, ularning HKKPdagi hisobvaraklarida davlat
xaridlarining elektron tizimi operatorining vositachilik yig’imi va tomonlarning zakalati summasini
to’lash uchun yetarli bo’lgan avans to’lovini o’tkazgandan so’ng elektron davlat xaridlarida ishtirok
etadilar.
5.2. Taklifni ta’minlash usuli, shu jumladan miqdori, tanlash va tender ishtirokchisining zakalatni, kiritish
va qaytarish tartibi elektron davlat xaridlarini amalga oshirish tartiblarini belgilovchi normativ hujjatlarga
va tender taklifini ta’minlash miqdoriga muvofiq belgilanadi
5.3. Tanlash va tenderda ishtirok etish uchun ishtirokchi:
- maxsus axborot portalida ro’yhatdan o’tadi va ro’yhatdan o’tkazish sahifasidagi zarur bo’limlarni
(mijozning turi, shaxsiy ma’lumotlari, aloqa ma’lumotlari) to’ldiradi. Yakka tartibdagi tadbirkor va
rezident faqat elektron raqamli imzo (ERI) yordamida tizimda ro’yhatdan o’tishi mumkin; ro’yhatdan
o’tkazish jarayoni yakunlangandan so’ng, ishtirokchi uchun HKKP da shaxsiy hisobvaraq ochiladi.
Ishtirokchilar elektron davlat xaridlarida ularning HKKP dagi shaxsiy hisobvaraqlarida avans to’lovining
yetarli summasi mavjud bo’lganda ishtirok etadi; tanlash va tender shartlari bilan batafsil tanishgandan
so’ng, ishtirokchi tanlash va tenderda ishtirok etish uchun ariza beradi va zarur axborotni "Umumiy
axborot” sahifasida, "Tovarlar va buyumlar”, "Talablar” bo’limlarida to’ldiradi. Agar ma’lumotlarni
kiritish vaqtida "Talablar” bo’limida yetkazib beruvchidan u yoki bu talab bo’yicha tasdiqlovchi hujjatni
taqdim etish so’ralsa, ushbu hujjat fayl shaklida yuklanishi kerak.
5.4. Tanlash va tender o’tkazilganda:
- korporativ buyurtmachi ishtirokchilar tomonidan zakalatni kiritish zarurligi haqida talabni kiritadi va
uning miqdori korporativ buyurtmachi tomonidan belgilanadi, shuningdek kiritilgan zakalat Opertor
tomonidan tanlash va tender g'olibi bilan shartnoma tuzilgunga qadar band qilinadi.
5.5. Ishtirokchi tomonidan taklifni ta’minlash summasini to'lash talab etilmaydi va bir ish kuni ichida
ta’minot to’g’risiidagi hujjat qaytariladi yoki quyidagi holatlardan biri ro’y bergan taqdirda, ishtirokchiga
darhol qaytarilishi ta’minlanadi: taklifni ta’minotiga oid hujjatning amal qilish muddati tugaganda; davlat
xaridlari to’g’risidagi shartnomaning kuchga kirishi va ushbu shartnomaning ijrosini ta’minlanishi ;
tanlash va tender bekor qilinishi; takliflarni yuborishning yakuniy muddati tugaguniga qadar taklifning
qaytarib olinishi.
2. Tanlov bo’yicha ma’lumot
Umumiy ma’lumot
Tanlov predmet:
Ammiak va nitrat kislota ishlab chiqarish bo‘yicha
texnologik audit o‘tkazish
Buyurtmachi haqida ma’lumot:
NAVOIYAZOT AJ
STIR▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть
Tanlov summasi:
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть700
Rekvizitlar:
MFO: 00440
H/r:▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть
Manzil:
Navoiy viloyati, Navoiy shaxri, Navoiy ko’chasi 5-uy
Mas’ul xodim:
Otabek,▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть
Moliyalashtirish manbai:
O'z mablag'lari hisobidan
Taklif berish muddati(ish kuni):
10
Tanlov valyutasi:
Узбекский сум
Takliflarni baholash usuli:
Bal usuli
Maksimal/minimal bal:
120/60
Texnik qism ulushi:
70
Narx qismi ulushi:
30
3. To’lov va kafolat shartlari
Qatnashish turi: (depozit bilan/depozitsiz)
Depozit bilan
Deposit miqdori: (1-3%)
To’lov turi: (oldindan to’lov, ishlar
bajarilgandan
so’ng taqdim qilingan hujjatlarga asosan )
Oldindan to’lov miqdori: (%)
1%
Oldindan to’lov
30%
Oldindan to’lov muddati: (shartnoma tuzilgan kundan
boshlab, ish kunida)
To’liq to’lov muddati: (ish kuni)
15 ish kuni
66 ish kuni
Kafolat muddati: (ish kuni)
255 ish kuni
4. Yetkazib berish manzili va muddatlari
Viloyat:
Navoiy
Tuman/shaxar:
Navoiy
Manzil:
Navoiy ko’chasi, 5-uy
Yetkazib berish muddati:
3 oy
Telefon raqami:
5. Tanlov predmeti bo’yicha ma’lumot
Mahsulot (ish va xizmat) turi
Ammiak va nitrat kislota ishlab chiqarish
bo‘yicha texnologik audit o‘tkazish
Miqdori O’lchov
birligi
1
xizmat
Narxi
Summa
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть700
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть700
6. Saralash bosqichi talablari
№
1
2
3
4
5
6
7
Nomlanishi
Biriktiriladigan hujjatlar
Shartnoma tuzish uchun qonuniy huquqqa ega bo'lish
Guvohnoma, ustav, ishtirokchi haqida
umumiy ma’lumot (1-ilova)
Shartnomani bajarish uchun zarur bo'lgan texnik,
moliyaviy, moddiy, inson resurslari va boshqa
resurslarning mavjudligi
Soliq va yig'imlar bo'yicha muddati o'tgan qarzlarning
yo'qligi
Bankrotlik yoki tugatish bosqichida emasligi bo’yicha
ma’lumot
Kafolat xati yoki o’rindosh hujjat
(imzo va muhr bilan tasdiqlangan)
Soliqdan tasdiqlangan ma’lumotnoma
(QR kodli)
Kafolat xati yoki o’rindosh hujjat
(imzo va muhr bilan tasdiqlangan)
Kafolat xati (imzo va muhr bilan
tasdiqlangan)yoki xarid.uzex uz
Vijdonsiz ijrochilarning yagona reestrda yo'qligi
saytidan STIR raqami orqali olingan
ma’lumot
O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi huzuridagi Kafolat xati (imzo va muhr bilan
tasdiqlangan)yoki mib.uz saytidan
Majburiy ijro byurosining ma’lumotlar bazalarida
STIR raqami orqali olingan ma’lumot
ishtirokchining sud qarorlari bo‘yicha bajarilmagan
majburiyatlarining yo‘qligi
Korrupsiyaning oldini olish bo'yicha ariza
Ariza (2-ilova)
7. Baholash me’zonlari
T/r
1
2
3
4
5
Mezonlar
Тajribа va kvalifikаtsiya:
•Kompaniyaning shunga o'xshash ishlab
chiqarishlarda (ammiak va nitrat kislota)
texnologik
audit
o'tkazish
bo'yicha
tasdiqlangan tajribasi.
1-ta – 5 ball;
1dan – 5 tagacha-15 ball;
5 dan ko‘p -20 ball
•Xodimlarning kvalifikatsiyasi: ammiak va
nitrat kislota ishlab chiqarishlarida ishlash
tajribasiga ega sertifikatlangan xalqaro
auditorlar, texnologlar, kimyo muhandislari
mavjudligi. Auditga jalb etiladigan asosiy
mutaxassislarning kvalifikatsiyasi to'g'risida
ma'lumot taqdim etish zarur.
Ilmiy xodimlar borligi – 5 ball;
Fan nomzodlari borligi -10 ball;
Professorlar borligi -15 ball
Litsenziya va sertifikatlar:
•Texnologik auditni o'tkazish uchun zaruriy
litsenziya va ruxsatnomalar mavjudligi.
1-ta – 3 ball;
1dan – 5 tagacha-5 ball;
5 dan ko‘p -10 ball
• Oldingi xorijiy mijozlardan(ammiak va
nitrat kislota ishlab chiqarishlari) ijobiy
fikrlar, tavsiyalar.
1-ta – 5 ball;
1dan – 5 tagacha-10 ball;
5 dan ko‘p -15 ball
Audit metodologiyasi:
• Taklif etilayotgan texnologik audit
o'tkazish metodologiyasi aniq,
strukturalangan va eng yaxshi global
amaliyotlarga mos, tahlil, muammo
zonalarini aniqlash, tavsiyalar ishlab chiqish
va taklif qilingan chora-tadbirlarning
samaradorligini baholash. - 3ball
• Texnologik jarayonning barcha
jihatlarining qamrov darajasini baholash:
xom ashyoni tayyorlashdan tortib, tayyor
mahsulotni yetkazib berishgacha. - 3ball
Baho
Taqdim etiladigan hujjatlar
Ijro etilgan loyihalar ro'yxati,
hajmi, murakkabligi va
natijalari ko'rsatilgan.
20 ball
15 ball
Sertifikatlar, diplomlar
10 ball
Litsenziya va sertifikatlar
15 ball
Oldingi mijozlarning fikrlari va
tavsiyalari
10 ball
Texnik-iqtisodiy takliflar
6
7
8
9
• Metodologiya energiya samaradorligi,
ekologik xavfsizlik, sanoat xavfsizligi va
uskunalarning ishonchliligini hisobga olishi
kerak." - 4ball
Texnik resurslar:
• O'lchovlar, ma'lumotlarni tahlil qilish va
jarayonlarni model qilish uchun zaruriy
uskuna va dasturiy ta'minotning mavjudlig 5 ball
Analiz aniqligi:
Taklif etilayotgan texnologik jarayonning
analiz aniqligi: material va energetik
oqimlarni tahlil qilishdan tortib, alohida
tugunlar va agregatlarning ishini batafsil
ko'rib chiqishgacha. - 5 ball
Nozik
samarasiz
joylarni,
samarali
bo'lmagan
operatsiyalarni
va
optimallashtirish imkoniyatlarini aniqlay
olish qobiliyati." - 5 ball
Tavsiyalar:
• Ishlab chiqarish samaradorligini oshirish,
xarajatlarni kamaytirish va ekologik
ko'rsatkichlarni yaxshilash bo'yicha aniq va
haqiqatga mos tavsiyalar ishlab chiqish
qobiliyati.
- 5 ball
• Yangi texnologiyalar va innovatsiyalarni
joriy etish bo'yicha takliflar. - 5 ball
• Taklif etilgan tavsiyalarning iqtisodiy
samaradorligini baholash." - 5 ball
Da’vogar tomonidan loyihalashtirilgan va
hozirgi kunda shu loyihalar asosida ishlab
turgan azot kislotasi va ammiak ishlab
chiqarish sexlari va majmualarining
mavjudligi
1-ta – 5 ball;
1dan – 5 tagacha-15 ball;
5 dan ko‘p -20 ball
Texnik-iqtisodiy takliflar
5 ball
10 ball
Texnik-iqtisodiy takliflar
15 ball
Texnik-iqtisodiy takliflar
20 ball
Loyiha hujjatlari, oldingi
buyurtmachilarning fikrlari va
tavsiyalari, tasdiqlovchi
hujjatlar
8. Ilovalar
Dastlabki malaka tanlovini
o’tkazish tartibiga
1-ilova
Xarid hay’atiga
Ma’lumotlar nomi
1. Umumiy ma’lumot
Yuridik shaxsning to’liq nomi
Tashkiliy-huquqiy shakli
Soliq to’lovchining identifikatsiya raqami/kodi
Tadbirkorlik faoliyati turlari (barcha litsenziyalangan faoliyat turlari
ko’rsatilsin)
Maqomi (ishlab chiqaruvchi, diler, boshqa)
Veb-sayti
Elektron aloqa manzili
2. Yuridik manzil
Mamlakat
Hudud/viloyat
Tuman
To’ldirish uchun
Shaxar/aholi punkti
Pochta indeksi
Ko’cha
Uy
4. Bank rekvizitlari
Asosiy hisob raqami
Hisob raqam valyutasi
MFO / Bank kodi
Bank nomi
Bank manzili
6. Qo’shimcha ma’lumotlar
Xodimlarning umumiy soni
Ustav kapitali qiymati
Tashkilot rahbari imzosi
(Muhr)
Dastlabki malaka tanlovini
o’tkazish tartibiga
2-ilova
Xarid hay’atiga
Korrupsiya ko’rinishlariga yo’l qo’ymaslik bo’yicha
ARIZA
Men,_________________________________________________________(xarid
tartib-taomili
ishtirokchisining nomi ko’rsatiladi)____________________________________________ tovar yetkazib
berish (xizmat ko’rsatish) uchun (taklif etilayotgan Tovar yoki xizmat turlari ko’rsatib o’tiladi)
o’tkazilayotgan eng yaxshi takliflarni tanlash va tender vositasidagi davlat xaridida korrupsiyaga oid
huquqbuzarliklarga yo’l qo’ymaslik majburiyatini olaman.
Men korrupsiyaning quyidagi ko’rinishlariga yo’l qo’ymaslikni kafolatlayman:
O’zbekiston Respublikasining korrupsiyaga qarshi kurashish to’g’risidagi qonun hujjatlarining
talablariga zid keladigan har qanday hatti-xarakatlarni amalga oshirish;
O’z mansab yoki xizmat mavqeimdan shaxsiy manfaatlarimni yohud o’zga shaxslarning
manfaatlarini ko’zlab moddiy yoki nomoddiy naf olish maqsadida qonunga xilof ravishda
foydalanish;
tanlash va tender bo’yicha xarid qilish hujjatlarini qonunchilikka zid tartibda rasmiylashtirish;
tanlash va tender buyicha xarid qilish tartib-taomillarini qonunchilikka zid tartibda amalga oshirish;
davlat xaridlari sub’ektlariga ta’sir o’tkazish, jumladan, pora berishni taklif qilish, va’da berish,
tovlamachilik qilish, pora sifatida pul to’lash, bevosita yoki bilvosita pora olishga rozilik berish;
manfaatlar to’qnashuviga;
tanlash va tenderda ishtirok etayotgan boshqa ishtirokchilar bilan til biriktirish; ishonchsiz yoki buzib
ko’rsatilgan axborotni taqdim etish.
Korrupsiyaga oid huquqbuzarliklar sodir etish holatlari aniqlangan taqdirda qonunchilikka muvofiq
javobgarlikka tortilishga rozilik bildiraman.
Rahbarning F.I.Sh.: ________________________________________
Telefon/faks raqami: __________________________________________
Elektron pochta manzili: _______________________________
Imzo/muhr
Закупочная документация
Настоящий документ о закупке является руководством для участников отбора и
обязателен для неукоснительного соблюдения участниками отбора.
1.
Инструкция
1.1. Настоящая инструкция, разработанная для отбора наилучших предложений (далее – отбор) и
участников тендера, разработана в соответствии с требованиями Закона Республики Узбекистан
от 22 апреля 2021 года № ЗРУ-684 «О государственных закупках», Постановления Президента
Республики Узбекистан от 25 июля 2022 года № ПП-332 «О мерах по дальнейшему
совершенствованию порядка рассмотрения предпроектных документов инвестиционных и
инфраструктурных проектов, закупочной документации по отбору и проведению тендера,
государственных закупок и контрактов» и Положения «О порядке организации и проведения
процедур, связанных с осуществлением государственных закупок», утвержденного
постановлением Кабинета Министров Республики Узбекистан от 20 мая 2022 года № 276.
1.2. Заседания закупочной комиссии проводятся в очной форме с участием членов закупочной
комиссии. Очные встречи могут проводиться в формате видеоконференций (телеконференций и
т.п.). Закупочная комиссия вправе осуществлять отбор лучших предложений и голосование
дистанционно с использованием информационно-коммуникационных технологий в ходе
электронного конкурса.
1.3. В этом руководстве по отбору и торгам используются следующие ключевые концепции:
- авансовый платеж — сумма денежных средств, вносимая государственным заказчиком и
участником процедуры закупки в порядке, установленном законодательством, включая
посредническое вознаграждение оператора электронной системы государственных закупок и
задаток сторон;
- обеспечение заявок — требование заказчика к участникам о предоставлении им обеспечения
заявок в форме залога, гарантии, задатка или иным предусмотренным законом способом;
- оператор электронной системы государственных закупок (далее – оператор) – специально
уполномоченное юридическое лицо, определяемое Министерством экономики и финансов
Республики Узбекистан, оказывающее субъектам государственных закупок услуги, связанные с
осуществлением процедур закупок в электронных системах государственных закупок;
- личный кабинет — индивидуальная страница на специальном информационном портале и (или)
в электронной системе государственных закупок, предоставляющая субъектам государственных
закупок возможность участвовать в электронных государственных закупках, а также размещать и
использовать необходимую информацию;
- Расчетно-клиринговая палата (далее – Расчетно-клиринговая палата) – структурное
подразделение электронной системы государственных закупок, обеспечивающее доступ к
электронным государственным закупкам участников процедур закупок, имеющих возможность
исполнять свои обязательства по договорам о государственных закупках путем внесения
авансовых платежей и их учета; электронная система государственных закупок (далее –
электронная система) – программный комплекс организационных, информационных и
технических решений, обеспечивающий взаимодействие субъектов государственных закупок при
проведении процедур закупок в процессе электронных государственных закупок;
- Электронные государственные закупки — форма государственных закупок с использованием
информационно-коммуникационных технологий.
2.
Отбор и участники тендера
2.1. Участником отбора и конкурса (далее – участник) является физическое или юридическое лицо,
резидент или нерезидент Республики Узбекистан, участвующее в качестве претендента при
осуществлении государственных закупок способом отбора и конкурса.
2.2. Участник имеет право: использовать информацию о государственных закупках в объеме,
предусмотренном законодательством; направлять запросы государственному заказчику или
привлекаемой этим заказчиком специализированной организации по вопросам порядка,
требований и условий проведения конкретных государственных закупок и получать от них
разъяснения; Подавать жалобы в Комиссию по рассмотрению жалоб в сфере государственных
закупок по результатам отбора и тендера; вносить изменения или отзывать предложения в
соответствии с законом.
2.3. Участник:
- соблюдение требований законодательства о государственных закупках;
- представлять предложения и документы, соответствующие требованиям конкурсной и
тендерной документации, и нести ответственность за достоверность предоставленной
информации;
- раскрывать информацию о первичном бенефициарном владельце;
- в случае признания его победителем, с Заказчиком свяжутся в порядке, предусмотренном
законодательством и
необходимо заключить договор в установленные сроки.
3.
Отбор и участники тендера
3.1. При осуществлении государственных закупок способом отбора и конкурса участник,
имеющий конфликт интересов с государственным заказчиком, а также аффилированные
отношения, не вправе участвовать в государственных закупках.
3.2. В случае признания участника исполнителем государственных закупок:
- раскрывать соответствующую информацию о своем бенефициарном владельце путем
размещения ее на специальном информационном портале в сфере государственных закупок в
течение двух дней со дня официального объявления победителя по результатам отбора и конкурса;
3.3. Он обязан постоянно размещать на специальном информационном портале и на своих сайтах
в сети Интернет информацию о ходе исполнения обязательств по договорам, заключенным по
результатам отбора и конкурсных торгов.
4.
Предоставление разрешения на участие в отборе и тендере
4.1. Заказчики и участники — юридические лица принимают участие в электронных
государственных закупках после внесения на свои счета в электронной системе государственных
закупок аванса, достаточного для покрытия посреднического вознаграждения оператора
электронной системы государственных закупок и размера задатков сторон.
4.2. Отбор государственных заказчиков и участников и их участие в торгах осуществляются с
использованием электронных цифровых подписей (далее – ЭЦП). Договоры о государственных
закупках, заключенные заказчиком и участником через электронную систему государственных
закупок с использованием ЭЦП, считаются действительными. В этом случае нерезиденты
Республики Узбекистан регистрируются в электронной системе государственных закупок и
направляют коммерческие предложения через личные кабинеты без ключа ЭЦП.
4.3. Электронная система работает в автоматическом режиме:
- создает возможность государственному заказчику и участнику использовать электронную
форму государственных закупок по каждому лоту в соответствии с размером авансового платежа;
- проводит электронные государственные закупки;
- устанавливает личность участников и составляет протокол;
- обеспечивает государственного заказчика и закупочную комиссию информацией, необходимой
для оценки предложений участников электронных государственных закупок, путем интеграции в
базы данных Налогового комитета, Министерства экономики и финансов, Министерства
строительства и жилищно-коммунального хозяйства, Министерства юстиции.
4.4. Включение участников в электронные закупки осуществляется путем заполнения анкеты
участника в электронном виде на портале. Наличие ЭЦП, выданной налоговым органом,
определяет право участника на заключение договора. Участник подтверждает в анкете, что в
отношении него не возбуждено производство по делу о банкротстве, а также у него отсутствует
просроченная задолженность по уплате налогов и сборов. После заполнения участником анкеты
электронная система проверяет данные на отсутствие записи об участнике в Едином реестре
недобросовестных исполнителей. Оператор: открывает отдельные лицевые счета для участников
HKKP; создает персональные аккаунты для участников.
5.
Порядок отбора и участия в тендере и подачи предложения
5.1. Заказчики и участники — юридические лица принимают участие в электронных
государственных закупках после внесения на свои счета в электронной системе государственных
закупок аванса, достаточного для покрытия посреднического вознаграждения оператора
электронной системы государственных закупок и размера задатков сторон.
5.2. Способ обеспечения оферты, в том числе размер, выбор и порядок внесения, внесения и
возврата участником торгов задатка, определяются в соответствии с нормативными документами,
устанавливающими порядок проведения электронных государственных закупок и размер
обеспечения оферты.
5.3. Для отбора и участия в тендере участнику необходимо:
- регистрируется на специальном информационном портале и заполняет необходимые разделы на
странице регистрации (тип клиента, персональные данные, контактная информация).
Индивидуальный предприниматель и резидент могут зарегистрироваться в системе только с
использованием электронной цифровой подписи (ЭЦП); После завершения процесса регистрации
участнику будет открыт персональный счет в РКП. Участники принимают участие в электронных
государственных закупках только при наличии на их лицевых счетах в Системе государственных
закупок достаточной суммы авансового платежа; После детального ознакомления с условиями
отбора и тендера участник подает заявку на участие в отборе и тендере и заполняет необходимую
информацию на странице «Общая информация», в разделах «Товары и изделия» и «Требования».А
Если при вводе данных у поставщика запрашивается в разделе «Требования» подтверждающий
документ по конкретному требованию, этот документ необходимо загрузить в виде файла.
5.4. При проведении отбора и тендера:
- Заказчик-юридическое лицо предъявляет требование о необходимости внесения участниками
задатка, размер которого определяется заказчиком-юридическим лицом, а внесенный задаток
резервируется Оператором до момента выбора и заключения договора с победителем торгов.
5.5. Участник не обязан вносить сумму обеспечения заявки, а обеспечительный документ будет
возвращен в течение одного рабочего дня или будет возвращен участнику немедленно в случае
наступления одного из следующих событий: по истечении срока действия обеспечительного
документа заявки; вступление в силу договора о государственных закупках и реализация этого
договора; отбор и отмена тендера; Отзыв предложения до истечения срока подачи предложений.
2. Информация о конкурсе
Общая информация
Предмт отбора:
Проведение технологического аудита установки
производства аммиака и установки производства
азотной кислоты
Информация для клиентов:
АО Navoiyazot
ИНН▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть
Сумма отбора:
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть700
Реквизиты:
МФО: 00440
Р/с:▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть 2001
Адрес:
Навоийская область, город Навои, улица Навои 5
Ответственный сотрудник:
Отабек,▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть
Источник финансирования:
За свой счет
Крайний срок подачи заявок
(рабочие дни):
10
Валюта по выбору:
узбекский сум
Метод оценки предложений:
(бальная система или метод
наименшей цены)
Бальная система
Максимальный/минимальный
балл:
120/60
Доля технической части: (%)
70
Доля ценовой части: (%)
30
3. Условия оплаты и гарантии
Тип участия: (с/без депозита)
Депозит
Сумма депозита: (1-3%)
Форма оплаты: (авансовый платеж, на основании
документов, предоставленных после выполнения работ)
1%
Предоплата
Аванс: (%)
Срок предоплаты: (со дня заключения договора, по
рабочим дням)
Срок полной оплаты: (рабочие дни)
30%
Гарантийный срок: (рабочие дни)
255
15
66
4. Адрес и сроки доставки
Область:
Навои
Район/город:
Навои
Адрес:
Ул. Навои-5
Срок поставки:
3 месяца
Контактный телефон:
5. Информация по предмету отбора
Вид продукции (работ, услуг)
Количество
Единица
измерения
Цена
Количество
Проведение технологического аудита
установки производства аммиака и
установки производства азотной
кислоты
1
услуга
700
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть700
6. Квалификационные требования
№
1
2
3
4
5
6
7
Наименование
Требуемые документы
Законное право на заключение договора
Свидетельство о регистрации, устав,
общие сведения об участнике
(Приложение 1)
Наличие технических, финансовых, материальных,
кадровых и других ресурсов, необходимых для
исполнения договора
Отсутствие просроченной задолженности по налогам
и сборам
Информация об отсутствии банкротства или
ликвидации
Гарантийное письмо или
эквивалентный документ
(заверенный подписью и печатью)
Налоговый сертификат
(с QR-кодом)
Гарантийное письмо или
эквивалентный документ
(заверенный подписью и печатью)
Гарантийное письмо (заверенное
Отсутствие недобросовестных исполнителей в едином
подписью и печатью) или
реестре
информация полученная с сайта
xarid.uzex uz по ИНН
Гарантийное письмо (заверенное
Отсутствие в базах данных Бюро принудительного
исполнения при Генеральной прокуратуре Республики подписью и печатью) или
Узбекистан неисполненных обязательств участника по информация полученная с mib.uz по
ИНН
решениям судов
Заявление о предотвращении коррупции
Заявка (Приложение 2)
7. Критерии оценки
T/r
Критерии
1
Опыт и квалификация:
•Подтвержденный опыт компании в
проведении технологических аудитов на
аналогичных производствах (аммиака и
азотной кислоты).
1 – 5 баллов;
От 1 до▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьбаллов;
Более▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьбаллов
•Квалификация
персонала:
наличие
сертифицированных
международных
аудиторов,
технологов,
инженеровхимиков с опытом работы на аналогичных
производствах (аммиака и азотной
кислоты).
Необходимо
предоставить
информацию о квалификации ключевых
специалистов,
которые
будут
задействованы в аудите.
Наличие научных кадров – 5 баллов;
Наличие кандидатов наук -10 баллов;
Присутствие профессоров -15 баллов
Лицензии и сертификаты:
•Наличие необходимых лицензий и
разрешений
на
проведение
технологических аудитов.
1 – 3 баллов;
От 1 до▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьбаллов;
Более▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьбаллов
Репутация:
•Положительные отзывы от предыдущих
зарубежных
клиентов
аналогичных
производствах (аммиака и азотной
кислоты), рекомендации.
1 – 5 баллов;
от 1 до▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьбаллов;
Более 5-15 баллов
Методология аудита:
•Предлагаемая методология проведения
технологического аудита должна быть
четкой,
структурированной
и
соответствовать
лучшим
мировым
практикам- 3 балл
•Методология должна включать этапы:
сбор данных, анализ, идентификацию
проблемных
зон,
разработку
2
3
4
5
Оценка
20 балл
Предоставляемое
документация
Список реализованных
проектов с указанием
масштаба, сложности и
результатов.
15 балл
Сертификаты, дипломы
10 балл
Лицензии и сертификаты
15 балл
Отзывы от предыдущих
клиентов, рекомендации
10 балл
Технико-коммерческое
предложение
6
7
8
9
рекомендаций и оценку эффективности
предложенных мер, оценка полноты охвата
всех аспектов технологического процесса:
от подготовки сырья до отгрузки готовой
продукции. - 3 балл
•Методология должна учитывать аспекты
энергоэффективности,
экологической
безопасности,
промышленной
безопасности и надежности оборудования.
- 4 балл
Технические ресурсы:
5 балл
•Наличие необходимого оборудования и
программного
обеспечения
для
проведения измерений, анализа данных и
моделирования процессов. - 4 балл
Точность анализа:
10 балл
Точность
анализа
предлагаемого
технологического процесса: от анализа
материальных и энергетических потоков
до детального рассмотрения работы
отдельных узлов и агрегатов. - 5 баллов
Умение
выявлять
скрытые
неэффективности,
неэффективные
операции и возможности оптимизации. - 5
баллов
Рекомендации:
15 балл
•Способность разрабатывать конкретные
и
реалистичные
рекомендации
по
повышению эффективности производства,
снижению
затрат
и
улучшению
экологических показателей. - 5 баллов
• Предложение по внедрению новых
технологий и инноваций. - 5 баллов
•Оценка экономической эффективности
предлагаемых рекомендаций. - 5 баллов
"Наличие
у
претендента 20 балл
спроектированных им цехов и комплексов
по производству азотной кислоты и
аммиака, которые работают в настоящее
время на основе этих проектов:
1 - 5 баллов;
от 1 до▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьбаллов;
более▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьбаллов"
Технико-коммерческое
предложение
Технико-коммерческое
предложение
Проектная документация (все
документы, связанные с
проектом),
мнения и рекомендации
предыдущих заказчиков
подтверждающие документы
(подтверждающие факты,
согласования и т.п.)
8. Приложения
Приложение №1
К предварительному квалификационному отбору
Закупочной комиссии
Наименование
1.Общая информация
Полное наименование юридического лица
Организационно-правовая форма
Идентификационный номер/код налогоплательщика
Виды деятельности (указать все лицензируемые виды
деятельности)
Статус (производитель, дилер, другой)
Веб-сайт
Адрес электронной почты
2.Юридический адрес
Страна
Регион/провинция
Округ
Поле для заполнения
Город/поселок
Почтовый индекс
Улица
Дом
4.Банковские реквизиты
Расчётный счёт
Основная валюта, валюта
МФО / Код банка
Название банка
Адрес банка
6. Дополнительная информация
Общее количество сотрудников
Уставной капитал
Подпись руководителя организации (Печать)
Приложение №2
К предварительному квалификационному отбору
Закупочной комиссии
Заявление о предотвращении коррупции
Я,
_______________________________________________________((указывается
наименование
участника
закупки)________________________________________________на
поставку товаров (услуг) ((Указаны виды предлагаемых товаров или услуг)Обязуюсь отбирать
лучшие предложения и не допускать коррупционных правонарушений при осуществлении
государственных закупок путем проведения тендеров.
Я гарантирую, что не потерплю следующих форм коррупции:
Совершение действий, противоречащих требованиям законодательства Республики
Узбекистан о противодействии коррупции;
Незаконное использование своего положения или властных полномочий в личных целях или
в интересах других лиц;
подготовка конкурсной и тендерной документации с нарушением законодательства;
проведение конкурсных и тендерных процедур закупок с нарушением законодательства;
оказание влияния на субъекты государственных закупок, в том числе предложение, обещание,
вымогательство, уплата денег в качестве взятки или прямое или косвенное согласие на
получение взятки;
конфликт интересов;
сговор с другими участниками отбора и тендера; Предоставление недостоверной или
искаженной информации.
Я согласен нести ответственность в соответствии с законом в случае выявления фактов
коррупционных правонарушений.
Руководитель: ___________________________________________
Номер телефона/факса: _______________________________________
Адрес электронной почты: ____________________________
Подпись/печать
| Название | Тип тендера | Цена | Период показа |
|---|---|---|---|
|
Запрос предложений
#300197013 |
срок истек
- 05.06.2025 |
||
|
Тендер №300196970
Реагенты для клинико-лабораторной диагностики
|
Электронный аукцион
#300196970 |
211 448
Обеспечение заявки:
211 448 |
срок истек
- 13.06.2025 |
|
Анализ цен
#300196815 |
срок истек
- 03.06.2025 |
||
|
Тендер №300196744
Закупка химических реактивов
|
Не определен
#300196744 |
срок истек
- 03.06.2025 |
|
|
Тендер №300196713
ЧИСТЫЕ ОРГАНИЧЕСКИЕ ВЕЩЕСТВА ДЛЯ ХРОМАТОГРАФИИ
|
Не определен
#300196713 |
срок истек
- 30.05.2025 |
| Название | Тип тендера | Цена | Период показа |
|---|---|---|---|
|
Конкурс
#300188993 |
15 357 000
|
срок истек
- 05.06.2025 |
|
|
Конкурс
#300164688 |
110 000 000
|
срок истек
- 05.06.2025 |
|
|
Конкурс
#300143962 |
496 100 000
|
срок истек
- 05.06.2025 |
|
|
Конкурс
#300143959 |
455 100 000
|
срок истек
- 05.06.2025 |
|
|
Запрос предложений
#300130212 |
718 748 399
|
срок истек
- 05.06.2025 |
| bicotender.ru - Первая и самая полная поисковая система тендеров и закупок России и СНГ |
Москва ул.Марксистская, д.34 Телефон: (495) 660-06-03 |