Вход в личный кабинет

Тендер - Услуга общего аудита (Ammiak va nitrat kislota ishlab chiqarish bo‘yicha texnologik audit o‘tkazish (Проведение технологического аудита установки производства аммиака и установки производства азотной кислоты №300197181

Описание тендера: АО NAVOIYAZOT объявляет тендер: Услуга общего аудита (Ammiak va nitrat kislota ishlab chiqarish bo‘yicha texnologik audit o‘tkazish (Проведение технологического аудита установки производства аммиака и установки производства азотной кислоты
Сумма контракта: 4 938 437 770,00 UZS Получить финансовую помощь
Начало показа: 29.05.2025
Окончание: 03.07.2025 15:28:33
Тендер №: 300197181
Тип: Конкурс Тендерная аналитика
Отрасль: Химия / Химические элементы и соединения
Регион: Узбекистан / Навоийская область / Навои
Регион поставки: Узбекистан / Навоийская область / Навои
Источник: ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒

Зарегистрируйтесь и получите полную информацию о Заказчике, аналитику по снижению им цены и основным поставщикам.

Лот 1

Предмет контракта: Услуга общего аудита (Ammiak va nitrat kislota ishlab chiqarish bo‘yicha texnologik audit o‘tkazish (Проведение технологического аудита установки производства аммиака и установки производства азотной кислоты
Цена контракта: 4 938 437 770,00 UZS Количество: 1 усл. ед

Задать вопрос по тендеру: 
Документация
202505263000180404.docx 13 КБ 29.05.25 14:29 Действующая
202505263000046161.pdf 745 КБ 29.05.25 14:29 Действующая
202505263000141796.pdf 583 КБ 29.05.25 14:29 Действующая

Оглавление

    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть

    SHARTNOMA № ____

    Navoiy “__”________2024

    ________________, bundan keyin “Buyurtmachi” vakillik qiluvchi, bir tomondan ______-sonli ishonchnoma asosida ish yurituvchi__________________________________________________va bundan buyon “Pudratchi” deb yuritiladigan _____________________________________________ direktor _____________________ tomonidan, __________ asosida ish yurituvchi, boshqa tomonlar o'rtasida quyidagi tartibda shartnoma tuzdilar:

    1. Shartnomaning predmeti

    1.1. "Buyurtmachi" qabul qilish va to'lash majburiyatini oladi va "Pudratchi" _____________ miqdorida ________________________________ ishni bajarish majburiyatini oladi.

    1.2. “Pudratchi” “Buyurtmachi” bilan kelishilgan holda ishlarni (xizmatlarni) muddatidan oldin yoki qisman bajarishga haqli.

    1.3. Ishning (xizmatning) sifati “Buyurtmachi”ning tender hujjatlarining texnik topshirig‘iga, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasida ishlar, xizmatlar uchun belgilangan norma va qoidalarga muvofiq bo‘lishi kerak.

    2. Shartnomaning umumiy qiymati va to'lov shartlari

    2.1. Ushbu shartnomaning umumiy qiymati QQS bilan birga ______ so'mni tashkil etadi.

    2.2. Ishlar (xizmatlar) narxlari qat'iy belgilangan va o'zgartirilishi mumkin emas.

    2.3. Ishlar (xizmatlar) uchun to'lovlar "Buyurtmachi" va "Pudratchi" o'rtasida dastlabki va keyingi to'lov yo'li bilan amalga oshiriladi.

    2.3.1. Shartnoma umumiy summasining ____% miqdorida oldindan to'lov shartnoma imzolangandan keyin 10 (o'n) kalendar kuni ichida amalga oshiriladi.

    2.3.2. Haqiqiy bajarilgan ish (xizmat) uchun keyingi to‘lov oldindan to‘lov summasini chegirib tashlashni hisobga olgan holda taqdim etilgan schyot-fakturalar bo‘yicha qabul qilish dalolatnomasi tuzilgandan keyin 10 (o‘n) kalendar kun ichida amalga oshiriladi.

    2.3.3. Keyingi to'lov uchun quyidagi hujjatlar asos bo'ladi:

    "Buyurtmachi" va "Pudratchi" o'rtasida imzolangan hisob-faktura.

    2.3.4. O'zaro hisob-kitoblardan so'ng, shuningdek shartnoma muddati tugagandan so'ng, solishtirish dalolatnomasi tuziladi

    3. Yetkazib berish shartlari va shartlari

    3.1. Ishlarni (xizmatlarni) bajarish muddati 2.3.1-band bajarilgandan keyin ____ ish kuni ichida.

    3.2. Shartnoma bo'yicha majburiyatlarni bajarish sanasi bajarilgan ishlarni qabul qilish va topshirish aktlari imzolangan kun hisoblanadi.

    4. Yetkazib berish va qabul qilish tartibi

    4.1. Mahsulotlarga (ishlarga, xizmatlarga) egalik huquqi vakolatli shaxslar tomonidan imzolangan schyot-faktura tuzilgandan va imzolangandan so'ng, haqiqiy topshirish vaqtida "Buyurtmachi"ga o'tadi.

    4.2. Ishlarni (xizmatlarni) sifat va miqdor bo'yicha qabul qilish me'yoriy hujjatlar, shuningdek ishlarni (xizmatlarni) bajarish vaqtida amalda bo'lgan boshqa me'yoriy hujjatlar talablariga muvofiq amalga oshiriladi.

    5. Tomonlarning javobgarligi va sifati mahsulotlar (ishlar, xizmatlar)

    5.1. Ishni (xizmatni) bajarish muddati buzilgan taqdirda, “Pudratchi” “Buyurtmachi”ga kechiktirilgan har bir kun uchun majburiyatning bajarilmagan qismining 0,5 foizi miqdorida penya to'laydi, lekin jami jarima miqdori bajarilmagan ish (xizmat) qiymatining 50 foizidan oshmasligi kerak.

    5.2. Ishlarni (xizmatlarni) bajarishdan bosh tortgan taqdirda, "Pudratchi" "Buyurtmachi"ga ushbu shartnomaning umumiy qiymatining 20% ​​miqdorida jarima to'laydi.

    5.3. Bajarilgan ish (xizmat) uchun to‘lov o‘z vaqtida to‘lanmagan taqdirda “Buyurtmachi” “Pudratchi”ga kechiktirilgan har bir bank kuni uchun muddati o‘tkazib yuborilgan to‘lov summasining 0,4 foizi miqdorida, lekin 50 foizdan ko‘p bo‘lmagan miqdorda penya to‘laydi. muddati o'tgan to'lov summasi.

    5.4. Bajarilgan ish (xizmat) ushbu shartnomaning 1.3-bandida belgilangan talablarga javob bermasa, “Buyurtmachi” quyidagi huquqlarga ega:

    mahsulotlarni (ishlarni, xizmatlarni) qabul qilish va to'lashdan bosh tortish;

    agar ish (xizmatlar) uchun haq to'langan bo'lsa, ishni (xizmatni) sifatlisiga almashtirishni yoki to'langan summani qaytarishni talab qilish, shuningdek "Pudratchi"dan 20% miqdorida jarima undirish. sifatsiz ish (xizmat) qiymati.

    5.5 Majburiyatlarni lozim darajada bajarmagan taqdirda jarimalar va penyalarni to'lash tomonlarni shartnoma bo'yicha majburiyatlarni bajarishdan ozod qilmaydi.

    6. Da'volar

    6.1. Normativ hujjatlar talablariga, "Buyurtmachi" ning texnik talablariga, shuningdek ishlab chiqaruvchining texnik hujjatlarida tavsiflangan texnik tavsiflarga mos kelmagan taqdirda, bajarilgan ish (xizmat) sifati bo'yicha da'volar berilishi mumkin. .

    6.2. Agar “Buyurtmachi” tomonidan qabul qilingan ish (xizmat) miqdori yoki sifati bo‘yicha nomuvofiqlik aniqlansa, “Pudratchi” 15 (o‘n besh) kalendar kun ichida o‘z mablag‘lari hisobidan ishlarni (xizmatlarni) tuzatishi shart.

    7. Nizolarni hal qilish

    7.1. “Buyurtmachi” va “Pudratchi” o‘rtasidagi ushbu shartnoma bilan bog‘liq barcha nizolar va kelishmovchiliklar tomonlar tomonidan muzokaralar yo‘li bilan hal qilinishi kerak. Tomonlar o‘zaro kelishuvga erisha olmasalar, ushbu shartnomadan yoki unga bog‘liq holda yuzaga keladigan barcha nizolar va kelishmovchiliklar “Buyurtmachi” tashkilot joylashgan yerdagi Navoiy viloyati xo‘jalik sudi tomonidan ko‘rib chiqilishi kerak.

    8. Fors-major holatlari

    8.1. Tomonlar ushbu shartnoma bo'yicha majburiyatlarni qisman yoki to'liq bajarmaganlik uchun javobgarlikdan ozod qilinadi, agar bu yong'in, suv toshqini, zilzila, urush, blokada va boshqa umume'tirof etilgan fors-major holatlari, davlat organlarining hujjatlarini chiqarish natijasida yuzaga kelgan bo'lsa. Fors-major holatlari yuzaga kelgan taqdirda, tomonlar tegishli organlar tomonidan berilgan ushbu holatlarni tasdiqlovchi hujjatlarni taqdim etgan holda bunday holatlar yuzaga kelganligi to'g'risida bir-birlarini yozma ravishda xabardor qilishlari shart.

    8.2. Fors-major holatlari 2 (ikki) oydan ortiq muddatga uzaytirilgan taqdirda, ushbu shartnoma bo‘yicha olingan oldindan to‘lov (tomonlar tomonidan bajarilgan majburiyatlar bundan mustasno) 10 (o‘n) bank kuni ichida qaytarilishi shart.

    9. Shartnomaning amal qilish muddati

    9.1. Mazkur shartnoma tomonlar imzolagan paytdan e’tiboran (byudjet tashkiloti uchun – O‘zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi G‘aznachiligida ro‘yxatga olingan paytdan e’tiboran) kuchga kiradi va to‘liq rasmiylashtirilgunga qadar amal qiladi.

    10. Shartnomani o'zgartirish va bekor qilish tartibi

    10.1. Ushbu shartnomaga kiritilgan har qanday o'zgartirish va qo'shimchalar, agar ular yozma ravishda rasmiylashtirilgan va "Buyurtmachi" va "Pudratchi" vakolatli shaxslari tomonidan imzolangan bo'lsa, amal qiladi.

    10.2. Tomonlar quyidagi hollarda shartnomani bir tomonlama bekor qilishga haqli:

    ushbu shartnomaning amal qilish muddati davomida "Pudratchi" tomonidan shartnoma bajarilmagan taqdirda;

    ushbu shartnoma shartlari bir marta buzilgan yoki etkazib beriladigan ish (xizmat) sifati shartnoma majburiyatlariga mos kelmagan taqdirda.

    Shartnomani bekor qilish huquqiga ega bo'lgan tomon boshqa tomonni o'z niyati haqida yozma ravishda xabardor qilishi shart.

    11. Boshqa shartlar

    11.1. Tomonlardan hech biri boshqa tomonning yozma roziligisiz ushbu shartnoma bo'yicha o'z huquq va majburiyatlarini uchinchi tomonga o'tkaza olmaydi.

    11.2. To'lovning nomi yoki tomonlarning boshqa rekvizitlari o'zgargan taqdirda, ikkinchi tomon bu haqda darhol yozma ravishda xabardor qilinishi kerak.

    11.3. Shartnoma mazmuni bir xil va bir xil yuridik kuchga ega bo‘lgan 2 (ikki) nusxada tuzilib, tomonlarning imzolari va muhrlari bilan tasdiqlangan.

    11.4. "Pudratchi" shartnomani tuzish va bajarish jarayonida unga ma'lum bo'lgan ma'lumotlarning maxfiyligini ta'minlashi shart.

    12. Yuridik manzillar, to'lov vatomonlarning jo'natish tafsilotlari

    PUDRATCHI BUYURTMACHI

    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть

    УТВЕРЖДАЮ

    ш заместитель

    правления

    YAZOT»

    А.Б. Мирзаев

    2025 г.

    ТЕХНИЧЕСКОЕДАДАНИЕ

    на проведение технологического аудита установки производства аммиака

    и установки производства азотной кислоты

    1 Цель работы:

    - проведение технического обследования (аудита) с целью определения наиболее

    привлекательной схемы модернизации и реконструкции, которая позволит повысить

    производительность и энергоэффективность или отчета о целесообразности остановки

    и вывода из эксплуатации введенные в эксплуатацию с 1971 года установок производ­

    ства аммиака и азотной кислоты.

    - проведение комплексного обследования технологического процесса, техниче­

    ского состояния и энергоэффективности работы основного технологического оборудо­

    вания;

    - разработка перечня рекомендаций, способствующих повышению эффективно­

    сти, стабильности и безопасности работы предприятия:

    1) за счет уменьшения производственных затрат на материалы и энергоресурсы;

    2) за счет сокращения простоев технологических установок и оборудования.

    2 Задачи обследования:

    2.1 Изучение технологического процесса производства.

    2.2 Анализ технологического регламента и сопоставление его с фактическим тех­

    нологическим процессом производства с представлением рекомендации по устране­

    нию отклонений от регламентных показателей.

    2.3 Выборочная оценка технического состояния используемого оборудования со­

    гласно перечню.

    2.4 Сопоставление действующей технологии (технологический процесс, аппарат­

    ное оформление и др.) с новыми технологиями (как отечественными, так и зарубеж­

    ными).

    2.5 Выявление существующих проблем в технологических процессах, режимах

    работы и состоянии технологического оборудования.

    Энергетическая оценка:

    Анализ фактического потребления энергоресурсов (природный газ, электроэнер­

    гия) по отдельным технологическим блокам и производству в целом.

    Выявление возможностей снижения энергопотребления, в том числе за счет ути­

    лизации вторичных энергоресурсов.

    Оценка потенциала применения энергосберегающих технологий.

    Анализ статистических данных по всем видам потребленных ТЭР (электрическая

    энергия, перегретый пар, техническая и питьевая вода, природный газ, синтез газ) за

    последние 3 года с целью определения наиболее энергоемкого оборудования или тех­

    нологических циклов для определения объема инструментального обследования;

    Изучение схемы электроснабжения цеха, осмотр электрооборудования цеха, под­

    станций 110, 6, 0,4кВ, для определения технического состояния и выдачей рекоменда­

    ций по возможной модернизации или реконструкции, в целях повышению энергоэф­

    фективности производственного процесса;

    Изучение схемы пароснабжения цеха (парокотельная отд. №82), осмотр коммуни­

    каций паропроводов, для определения технического состояния и выдачей рекоменда­

    ций по возможной модернизации или реконструкции, в целях повышению энергоэф­

    фективности производственного процесса;

    Изучение схемы водоснабжения технической и питьевой водой, осмотр трубопро­

    водов, для определения технического состояния и выдачей рекомендаций по возмож­

    ной модернизации или реконструкции, в целях повышению энергоэффективности про­

    изводственного процесса;

    Изучение схемы газопроводов природного газа и синтез газа, осмотр газопрово­

    дов и газоиспользующего оборудования, для определения технического состояния и

    выдачей рекомендаций по возможной модернизации или реконструкции, в целях по­

    вышению энергоэффективности производственного процесса;

    Изучение схемы сбросных и канализационных коммуникаций для определения

    технического состояния и выдачей рекомендаций по возможной модернизации или ре­

    конструкции, в целях повышению энергоэффективности производственного процесса.

    3 Стадий, подлежащие обследованию:

    Установка производства аммиака включает в себя следующее:

    Проектная мощность▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть тонн аммиака в год.

    В состав установки входит:

    -два блока разделения воздуха типа БР-6М (БРВ-1,2) и два воздушных компрес­

    сора типа К▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть(ВК-10,11) введенные в эксплуатацию с 1971 года;

    -один блок разделения воздуха типа АКТ-16-2 (БРВ-3) и два воздушных компрес­

    сора типа К▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть(ВК-12,13) введенные в эксплуатацию с 1974 года.

    Проектная мощность воздухоразделительных блоков:

    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьм3/час технологического кислорода с объемной долей кислорода не менее

    95% и давлением (3,0-5,0) кПа;

    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьм3/час чистого азота с объемной долей азота не менее 99,998 % и давлением

    (3,0-5,0) кПа.

    -два агрегата конверсии природного газа и окиси углерода;

    -два агрегата моноэтаноламиновой очистки, каталитической и щелочной до­

    очистки от диоксида углерода;

    Проектная производительность установок конверсии метана и окиси углерода:

    -одного агрегата конверсии▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьм3/ч природного газа;

    -агрегатов моноэтаноламиновой очистки:

    I ступени▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьм3/ч по входящему газу;

    II ступени▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьм3/ч по входящему газу.

    -два агрегата очистки газа жидким азотом и три азотных турбокомпрессора (два марки 7RMA-56-A; 44-А и один - марки КТК-12,5/35);

    -три газовых компрессора марки 6ЧБК-355-1;

    -три агрегата синтеза аммиака;

    -три аммиачно-холодильных установок, включающие в себя три аммиачных

    поршневых компрессора марки 4VN 150А.

    Примечание: При составлении отчета необходимо учесть, что в 2026 году пла­

    нируется запуск новой воздухоразделительной установки (Linde Holdings (Германия))

    и остановка всех блоков разделения, двух азотных турбокомпрессоров марок 7RMA56А, 44А, а также одного азотного турбокомпрессора марки КТК-12,5/35 производства

    Аммиака. В связи с этим обследование блоков разделения и азотных компрессоров не

    требуется.

    Краткая информация об установке производства азотной кислоты:

    В цехе установлены 4 агрегата кислоты типа УКЛ-7-69 с проектной мощностью

    по 120 тыс. тонн в год каждый на основе газотурбинных агрегатов ГТТ-ЗМ.

    Проектная мощность▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьтыс. тонн в год.

    Генпроектировщик - Дзержинский филиал ГИАП.

    Метод производства - каталитическое окисление аммиака кислородом воздуха

    под давлением 6,3 кгс/см2 на платинопалладиевородиевом катализаторе с абсорбцией

    окислов азота конденсатом сокового и водяного пара.

    4 Основное содержание этапов работы:

    Обследование выполняется последовательно, в рамках трех этапов:

    1-этап:

    - выезд специалистов на производство для ознакомления;

    - согласование «Программы проведения аудита (работы) с руководством АО

    «NAVOIYAZOT ».

    II -этап:

    - анализ технологического регламента и сопоставление его с фактическим техно­

    логическим процессом;

    - анализ статистических данных по всем видам энергоресурсов за последние 3

    года с целью определения наиболее энергоемкого оборудования или технологических

    циклов для определения объема инструментального обследования;

    - визуальный анализ технологического оборудования и определения объема ин­

    струментального обследования для определения технического состояния оборудова­

    ний.

    ITT -этап:

    - проведение инструментальных замеров;

    - оценка технического состояния основного технологического оборудования;

    - разработка перечня рекомендаций, способствующих повышение экономической

    эффективности работы производства за счет уменьшения производственных затрат на

    материалы и энергоресурсы, а также за счет сокращения времени простоя технологи­

    ческих установок.

    5 Продолжительность:

    - 12 месяцев;

    6 Требование к организации и выполнению работ:

    6.1 Заказчик обеспечивает доступ персонала Исполнителя на объекты, в том числе

    для проведения инструментальных замеров.

    6.2 При подготовке к обследованию приказом (распоряжением) по предприятию

    из числа специалистов на объектах обследования назначаются лица, ответственные за

    обеспечение Исполнителя, необходимой для проведения работы информацией путем

    доступа к архивной и текущей документации, в том числе:

    - технологические регламенты;

    - статическую отчетность по расходу материалов и энергоресурсов в требуемой

    разрезе и с необходимым уровнем детализации (не более чем за 3-й года);

    - данные об источниках и ценах на материалы и энергоресурсы;

    - сведения об используемых приборах контроля ресурсов и энергоносителей;

    - исходные проект производства и схемы энергоснабжения;

    - проектные (паспортные) характеристики используемого (установленного) обо­

    рудования;

    - утвержденные нормы потребления ТЭР и материалов;

    - сведения об отклонениях характеристик технологического оборудования от про­

    ектных значений;

    - информацию о реализованных и планируемых инновациях, влияющих на эффек­

    тивность производства.

    6.3 За достоверность, полноту и своевременность представленной информации

    отвечает назначенный представитель Заказчика.

    6.4 В составе группы Исполнителя должен быть химик-гехнолог, имеющий прак­

    тический опыт эксплуатации технологического оборудования по производству амми­

    ака и азотной кислоты.

    6.5 В целях обмена опытом в области повышения энергоэффективности предпри­

    ятия и объективной оценки исполнителю необходимо привлечь к проведению энерге­

    тического обследования эксперта-энергоаудитора, имеющего соответствующий серти­

    фикат (вт.ч. зарубежный). При подаче конкурсной документации необходимо предо­

    ставить сертификат компетентности данного эксперта.

    7 Особые условия:

    7.1 Исполнитель гарантирует конфиденциальность при работе с предоставленной

    информацией для проведения работ;

    7.2 Техническое задание может корректироваться в ходе проведения работы по

    взаимному соглашению сторон.

    8 Перечень и комплектность документации, подлежащей оформлению и

    сдаче:

    Отчет о проведенной работе с разработанными рекомендациями по оптимизации

    производственного процесса.

    Начальник управления технологи]

    новаций и локализации

    (Начальник управления

    производства

    С.С. Хакимов

    коорди

    М.М. Вафоев

    Главный энергетик

    А.И. Самиев

    Главный механик

    С.Г. Ризаев

    Главный метролог

    А

    И.А. Нуруллаев

    " NAVOIYAZOT " AJ

    Boshqaruv raisi

    Birinchi o'rinbosari

    ______________ A.B. Mirzaev

    «_____»______________ 2025.

    TEXNIK TOPSHIRIQ

    ammiak ishlab chiqarish va nitrat kislota ishlab chiqarish qurilmalarining

    texnologik auditini o‘tkazish

    1 Ishning maqsadi:

    energiya samaradorligini oshiradigan eng jozibador modernizatsiya va rekonstruksiya

    sxemasini aniqlash maqsadida texnik tekshiruv (audit) o'tkazish yoki 1971 yildan beri ishga

    tushirilgan ammiak va azot kislotasi ishlab chiqarish korxonalarini to'xtatish va

    foydalanishdan chiqarishning maqsadga muvofiqligi to'g'risida hisobot.

    asosiy texnologik asbob-uskunalarning texnologik jarayoni, texnik holati va energiya

    samaradorligini kompleks tekshirishni o'tkazish;

    - korxonaning samaradorligi, barqarorligi va xavfsizligini oshirish bo'yicha tavsiyalar

    ro'yxatini ishlab chiqish:

    1) materiallar va energiya resurslarini ishlab chiqarish xarajatlarini kamaytirish orqali;

    2) texnologik qurilmalar va uskunalarning ishlamay qolish vaqtini qisqartirish orqali.

    2 So'rovning maqsadi:

    2.1 Texnologik ishlab chiqarish jarayonini o'rganish.

    2.2 Texnologik reglamentlarni tahlil qilish va me'yoriy ko'rsatkichlardan chetlanishlarni

    bartaraf etish bo'yicha tavsiyalar berish bilan haqiqiy texnologik ishlab chiqarish jarayoni

    bilan taqqoslash.

    2.3 Ro'yxat bo'yicha foydalaniladigan asbob-uskunalarning texnik holatini tanlab

    baholash.

    2.4 Hozirgi texnologiyani (texnologik jarayon, apparat dizayni va boshqalar) yangi

    texnologiyalar (mahalliy va xorijiy) bilan solishtirish.

    2.5 Texnologik jarayonlar, ish rejimlari va texnologik jihozlar holatidagi mavjud

    muammolarni aniqlash.

    Energiya reytingi:

    Alohida texnologik birliklar va umuman ishlab chiqarish uchun energiya resurslarining

    (tabiiy gaz, elektr energiyasi) haqiqiy iste'molini tahlil qilish.

    Energiya sarfini, shu jumladan ikkilamchi energiya resurslaridan foydalanish orqali

    kamaytirish imkoniyatlarini aniqlash.

    Energiyani tejovchi texnologiyalarni qo'llash imkoniyatlarini baholash.

    Instrumental tekshirish ko‘lamini aniqlash uchun eng ko‘p energiya sarflaydigan asbobuskunalar yoki texnologik sikllarni aniqlash maqsadida oxirgi 3 yil davomida iste’mol

    qilingan energiya resurslarining barcha turlari (elektr energiyasi, o‘ta qizigan bug‘, sanoat va

    ichimlik suvi, tabiiy gaz, sintez gazi) bo‘yicha statistik ma’lumotlarni tahlil qilish;

    Ishlab chiqarish jarayonining energiya samaradorligini oshirish maqsadida sexning

    elektr ta’minoti sxemasini o‘rganish, sexning elektr jihozlarini, 110, 6, 0,4 kV

    podstansiyalarni tekshirish, texnik holatini aniqlash va mumkin bo‘lgan modernizatsiya yoki

    rekonstruksiya qilish bo‘yicha tavsiyalar berish ;

    Ishlab chiqarish jarayonining energiya samaradorligini oshirish maqsadida sexning bug‘

    bilan ta’minlash sxemasini (82-sonli qozonxona) o‘rganish, bug‘ quvurlari

    kommunikatsiyalarini tekshirish, texnik holatini aniqlash va mumkin bo‘lgan modernizatsiya

    yoki rekonstruksiya qilish bo‘yicha tavsiyalar berish;

    Texnik va ichimlik suvi uchun suv ta'minoti sxemasini o'rganish, texnik holatini

    aniqlash uchun quvurlarni tekshirish va ishlab chiqarish jarayonining energiya

    samaradorligini oshirish uchun mumkin bo'lgan modernizatsiya yoki rekonstruksiya qilish

    bo'yicha tavsiyalar berish;

    tabiiy gaz quvurlari sxemasini va sintez gazini o‘rganish, ishlab chiqarish jarayonining

    energiya samaradorligini oshirish maqsadida gaz quvurlari va gazdan foydalanuvchi

    uskunalarning texnik holatini aniqlash hamda mumkin bo‘lgan modernizatsiya yoki

    rekonstruksiya qilish bo‘yicha tavsiyalar berish;

    Ishlab chiqarish jarayonining energiya samaradorligini oshirish uchun texnik holatni

    aniqlash va mumkin bo'lgan modernizatsiya yoki rekonstruktsiya qilish bo'yicha tavsiyalar

    berish uchun tushirish va kanalizatsiya kommunikatsiyalari sxemasini o'rganish .

    Tekshirish uchun 3 bosqich:

    Ishlab chiqarishni o'rnatish va mmiaka quyidagilarni o'z ichiga oladi:

    Loyiha quvvati yiliga 220 ming tonna ammiakni tashkil etadi.

    O'rnatish quyidagilarni o'z ichiga oladi:

    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьyilda foydalanishga topshirilgan BR-6M (BRV-1.2) tipidagi ikkita havo ajratish

    moslamasi va K▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть(VK-10.11) tipidagi ikkita havo kompressorlari;

    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьyilda ishga tushirilgan AKT-16-2 (BRV-3) tipidagi bitta havo ajratuvchi qurilma

    va K▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть(VK-12.13) tipidagi ikkita havo kompressorlari.

    Havo ajratish moslamalarining loyiha quvvati:

    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьm3 / soat kislorodning hajm ulushi kamida 95% va bosim (3,0÷5,0) kPa bo'lgan

    texnologik kislorod;

    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьm3 / soat azotning hajm ulushi kamida 99,998% va bosimi (3,0÷5,0) kPa bo'lgan

    sof azot.

    - tabiiy gaz va uglerod oksidini konversiyalash uchun ikkita birlik;

    monoetanolaminni tozalash, karbonat angidridni katalitik va gidroksidi tozalashdan

    keyingi ikkita birlik ;

    Metan va uglerod oksidi konvertatsiya qilish qurilmalarining loyihaviy quvvati:

    - bitta konversiya birligi▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьm3 / soat tabiiy gaz;

    monoetanolamin tozalash moslamalari :

    I bosqich▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьm3 / soat kiruvchi gaz;

    II bosqich▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьm3 / soat kiruvchi gaz.

    - ikkita suyuq azot gazini tozalash moslamasi va uchta azotli turbokompressor (ikkita

    7RMA-56-A; 44-A va bitta KTK-12,5/35);

    - 6ChBK▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьmarkali uchta gaz kompressorlari;

    - uchta ammiak sintez birligi;

    - uchta ammiakli sovutish moslamasi, shu jumladan uchta 4VN 150A ammiakli

    porshenli kompressor.

    Eslatma: Hisobotni tayyorlashda 2026 yilda yangi havo ajratish zavodi ishga tushishini

    hisobga olish kerak ( Linde Holdings (Germaniya)) va barcha ajratish bloklari, 7RMA-56A,

    44A markali ikkita azotli turbokompressor, shuningdek Ammiak tomonidan ishlab

    chiqarilgan KTK-12.5/35 markali bitta azotli turbokompressor o'chirildi . Shu munosabat

    bilan ajratish birliklari va azot kompressorlarini tekshirish talab qilinmaydi.

    Nitrat kislota ishlab chiqarish zavodi haqida qisqacha ma'lumot :

    Sex GTT-3M gaz turbinali agregatlari negizida har biri yiliga 120 ming tonna loyiha

    quvvatiga ega UKL-7-69 tipidagi 4 ta kislotali agregat bilan jihozlangan.

    Loyihaviy quvvati: yiliga 480 ming tonna.

    Bosh dizayner - GIAP Dzerjinskiy filiali.

    Ishlab chiqarish usuli - ammiakning atmosfera kislorodi bilan 6,3 kgf / sm2 bosim ostida

    platina -palladiy-rodiy katalizatorida azot oksidlarini sharbat va suv bug'ining kondensati bilan

    singdirish bilan katalitik oksidlanishi.

    4 Ish bosqichlarining asosiy mazmuni:

    Tekshiruv ketma-ket, uch bosqichda o'tkaziladi:

    I bosqich :

    - mutaxassislarning ishlab chiqarish ob'ektiga tanishish uchun tashrif buyurishi;

    NAVOIYAZOT ” AJ rahbariyati bilan muvofiqlashtirish .

    II bosqich :

    - texnologik reglamentlarni tahlil qilish va ularni haqiqiy texnologik jarayon bilan

    taqqoslash;

    - instrumental tekshirish ko'lamini aniqlash uchun eng ko'p energiya talab qiladigan

    asbob-uskunalar yoki texnologik tsikllarni aniqlash maqsadida oxirgi 3 yil davomida barcha

    turdagi energiya resurslari bo'yicha statistik ma'lumotlarni tahlil qilish;

    - texnologik asbob-uskunalarni vizual tahlil qilish va asbob-uskunalarning texnik

    holatini aniqlash uchun instrumental tekshirish hajmini aniqlash.

    III bosqich :

    - instrumental o'lchovlarni o'tkazish;

    - asosiy texnologik jihozlarning texnik holatini baholash;

    - materiallar va energiya resurslari uchun ishlab chiqarish xarajatlarini kamaytirish,

    shuningdek, texnologik birliklarning ishlamay qolish vaqtini qisqartirish orqali ishlab

    chiqarish operatsiyalarining iqtisodiy samaradorligini oshirishga yordam beradigan tavsiyalar

    ro'yxatini ishlab chiqish.

    5 Davomiyligi:

    - 12 oy;

    6 Ishni tashkil etish va bajarishga qo'yiladigan talablar:

    6.1 Buyurtmachi Pudratchining xodimlariga ob'ektlarga, shu jumladan instrumental

    o'lchovlarni amalga oshirish uchun kirishni ta'minlashi kerak.

    6.2. So'rovga tayyorgarlik ko'rishda korxonada buyurtma (ko'rsatma) bilan Pudratchiga

    arxiv va joriy hujjatlarga kirish orqali ishlarni bajarish uchun zarur bo'lgan ma'lumotlarni

    taqdim etish uchun mas'ul shaxslar tadqiqot ob'ektlarida mutaxassislar orasidan tayinlanadi,

    shu jumladan:

    - texnologik reglamentlar;

    - materiallar va energiya resurslarining talab qilinadigan kontekstda va kerakli darajada

    batafsil (3 yildan ortiq bo'lmagan) iste'moli bo'yicha statik hisobot;

    - materiallar va energiya resurslarining manbalari va narxlari to'g'risidagi ma'lumotlar;

    - resurslar va energiya tashuvchilarni kuzatish uchun foydalaniladigan qurilmalar

    to'g'risidagi ma'lumotlar;

    - dastlabki ishlab chiqarish loyihasi va elektr ta'minoti sxemalari;

    - foydalaniladigan (o'rnatilgan) uskunaning konstruktiv (pasport) xususiyatlari;

    - yoqilg'i-energetika resurslari va materiallarini iste'mol qilishning tasdiqlangan

    standartlari;

    - texnologik asbob-uskuna xususiyatlarining dizayn qiymatlaridan chetga chiqishlari

    to'g'risidagi ma'lumotlar;

    - ishlab chiqarish samaradorligiga ta'sir etuvchi joriy qilingan va rejalashtirilgan

    innovatsiyalar to'g'risidagi ma'lumotlar.

    6.3 Buyurtmachining tayinlangan vakili taqdim etilgan ma'lumotlarning to'g'riligi,

    to'liqligi va dolzarbligi uchun javobgardir.

    va azot kislotasini ishlab chiqarish uchun texnologik uskunalardan foydalanishda amaliy

    tajribaga ega bo'lgan muhandis-kimyogarni o'z ichiga olishi kerak .

    energiya samaradorligini oshirish sohasida tajriba almashish va ob'ektiv baholash uchun

    pudratchi energiya tadqiqotini o'tkazish uchun tegishli sertifikatga (shu jumladan xorijiy) ega

    bo'lgan energetik auditor ekspertini jalb qilishi kerak. Tender hujjatlarini topshirishda ushbu

    ekspertning malaka sertifikatini taqdim etish kerak.

    7 Maxsus shartlar:

    7.1 Pudratchi ishlarni bajarish uchun taqdim etilgan ma'lumotlar bilan ishlashda

    maxfiylikni kafolatlaydi;

    7.2 Texnik spetsifikatsiyalar ish jarayonida tomonlarning o'zaro kelishuvi bilan

    tuzatilishi mumkin.

    8 To'ldirilishi va topshirilishi kerak bo'lgan hujjatlar ro'yxati va to'liqligi:

    Ishlab chiqarish jarayonini optimallashtirish bo'yicha ishlab chiqilgan tavsiyalar bilan

    bajarilgan ishlar to'g'risida hisobot.

    Texnologiya,

    innovatsiyalar

    va

    mahalliylashtirish boshqarmasi boshlig‘i

    Ishlab

    chiqarishni

    boshqarmasi boshlig'i

    S.S. Hakimov

    muvofiqlashtirish

    MM. Vafoev

    Bosh energetika muhandisi

    A.I. Samiyev

    Bosh mexanik

    S.G.Rizayev

    Bosh metrolog

    I.A. Nurullaev

    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть

    Xarid hujjatlari

    Ushbu xarid hujjati tanlash ishtirokchilari uchun yo’riqnoma hisoblanib, tanlash ishtirokchilari

    unga qat’iy amal qilishlari majburiy hisoblanadi.

    1.

    Yo’riqnoma

    1.1. Eng yaxshi takliflarni tanlash (keyingi urinlarda - tanlash) va tender ishtirokchilari uchun ishlab

    chiqilgan mazkur yuriqnoma O’zbekistan Respublikasining 2021 yil 22 apreldagi "Davlat xaridlari

    to’g’risida”gi O'RQ-684-son Qonuni, O’zbekistan Respublikasi Prezidentining 2022 yil 25 iyuldagi PQ332-son "Investitsiya va infratuzilma loyixalarining loyixa oldidagi xujjatlari, tanlash va tender buyicha

    xarid xujjatlari, davlat xaridlari va shartnomalarini ekspertizadan o’tkazish tartibini yanada

    takomillashtirish chora-tadbirlari to’g’risida”gi qarori hamda O’zbekistan Respublikasi Vazirlar

    Mahkamasining 2022 yil 20 maydagi 276-son qarori bilan tasdiqlangan "Davlat xaridlarini amalga

    oshirish bilan bog’liq, tartib- taomillarni tashkil etish va o’tkazish tartibi to’g’risida”gi Nizom talablariga

    muvofiq ishlab chiqilgan.

    1.2. Xarid komissiyasining majlislari xarid komissiyasi a’zolari ishtirokida yuzma-yuz o'tkaziladi.

    Yuzma-yuz majlislar videokonferensiyalar (telekonferensiyalar va boshqalar) formatida o’tkazilishi

    mumkin. Xarid komissiyasi eng yaxshi takliflarni tanlashni va tenderni elektron shaklda o’tkazish vaqtida

    axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalangan holda masofadan turib ovoz berish huquqiga

    ega.

    1.3. Ushbu tanlash va tender ishtirokchisi uchun yuriqnomada quyidagi asosiy tushunchalardan

    foydalaniladi:

    - avans tulovi - qonunchilikda belgilangan tartibda davlat buyurtmachisi va xarid qilish tartib-taomillari

    ishtirokchisi tomonidan kiritiladigan, davlat xaridlarining elektron tizimi operatorining vositachilik

    yig’imini va tomonlarning zakalatini o’z ichiga olgan moliyaviy mablag’lar summasi;

    - taklifni ta’minlash - buyurtmachining ishtirokchilarga nisbatan takliflarning garov, kafolat, zakalat

    tarzida yohud qonunchilikda nazarda tutilgan boshqa usulda ta’minlanishi zarurligi to’g’risidagi talabi;

    - davlat xaridlari elektron tizimining operatori (keyingi o’rinlarda - operator) - davlat xaridlarining

    sub’ektlariga davlat xaridlarining elektron tizimlarida xarid qilish tartib-taomillarini amalga oshirish bilan

    bog’lik xizmatlar ko’rsatadigan, O’zbekistan Respublikasi Iqtisodiyot va moliya vazirligi tomonidan

    belgilanadigan maxsus vakolatli yuridik shaxs;

    - shaxsiy kabinet - davlat xaridlari sub’ektlariga elektron davlat xaridlarida ishtirok etishni xamda zarur

    axborotni joylashtirishni va undan foydalanishni ta’minlaydigan maxsus axborot portalidagi va (yoki)

    davlat xaridlarining elektron tizimidagi individual sahifa;

    - hisob-kitob-kliring palatasi (keyingi urinlarda HKKP) - avans to’lovlarini deponentlash va ularni

    hisobga olish yo’li bilan davlat xaridlari to’g’risidagi shartnomalar bo’yicha majburiyatlarni bajara

    oladigan xarid qilish tartib-taomillari ishtirokchilari elektron davlat xaridlariga kirishini ta’minlovchi

    davlat xaridlari elektron tizimining tarkibiy bo’linmasi; davlat xaridlarining elektron tizimi (keyingi

    o’rinlarda elektron tizim) - elektron davlat xaridlari jarayonidagi xarid qilish tartib-taomillarini

    o’tkazishda davlat xaridlarining sub’ektlari hamkorligini ta’minlaydigan tashkiliy, axborotga oid va

    texnik yechimlarning dasturiy majmui;

    - elektron davlat xaridi - axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalangan holda davlat

    xaridlarini amalga oshirish shakli.

    2.

    Tanlash va tender ishtirokchilari

    2.1. Tanlash va tender vositasidagi davlat xaridlarini bajarish uchun talabgor sifatida ishtirok etayotgan,

    O'zbekistan Respublikasining rezidenti yoki norezidenti bo’lgan jismoniy yoki yuridik shaxs tanlash va

    tender ishtirokchisi (keyingi urinlarda - ishtirokchi) hisoblanadi.

    2.2. Ishtirokchi quyidagihuquqlarga ega: davlat xaridlari to’g’risidagi axborotdan qonunchilikda nazarda

    tutilgan hajmda foydalanish; davlat buyurtmachisiga yoki ushbu buyurtmachi tomonidan jalb etilgan

    ixtisoslashgan tashkilotga muayyan davlat xaridlarining tartib-taomillari, ularni o’tkazish talablari va

    shartlari bo’yicha so’rovlar berish hamda ulardan tushuntirishlar olish; tanlash va tender natijalari

    yuzasidan Davlat xaridlari sohasidagi shikoyatlarni kurib chiqish bo’yicha komissiyaga shikoyat qilish;

    qonunchilikka muvofiq takliflarga o’zgartirishlar kiritish yoki ularni qaytarib olish.

    2.3. Ishtirokchi:

    - davlat xaridlari to’g’risidagi qonun hujjatlari talablariga rioya etishi;

    - tanlash va tender hujjatlari talablariga muvofiq bo’lgan takliflar va hujjatlarni taqdim etishi hamda

    taqdim etilgan axborotning ishonchliligi uchun javobgar bo’lishi;

    - asosiy benefitsiar mulkdor to’g’risidagi ma’lumotlarni oshkor etishi;

    - g’olib deb topilgan taqdirda Buyurtmachi bilan qonunchilikda nazarda tutilgan tartibda va

    muddatlarda shartnoma tuzishi shart.

    3.

    Tanlash va tender ishtirokchilari

    3.1. Tanlash va tender vositasidagi davlat xaridida davlat buyurtmachisi bilan manfaatlar to’qnashuviga,

    shuningdek, affillanganlik holatlariga ega bo’lgan ishtirokchi davlat xaridlarida ishtirok etishi mumkin

    emas.

    3.2. Ishtirokchi davlat xaridlari ijrochisi deb topilgan taqdirda:

    - tanlash va tender savdolari yakunlari bo’yicha g’olib deb rasmiy e’lon qilingan kundan boshlab ikki

    kun ichida uzining benefitsiar mulkdori to’g’risidagi tegishli ma’lumotlarni davlat xaridlarining maxsus

    axborot portaliga joylashtirish orqali ochiqlashi;

    3.3. Tanlash va tender savdolari natijalari bo’yicha tuzilgan shartnomalar bo’yicha majburiyatlar

    bajarilishining holati to’g’risidagi ma’lumotlarni maxsus axborot portalida hamda o’zining veb-saytlari

    orqali doimiy ravishda joylashtirishga majbur.

    4.

    Tanlash va tenderda ishtirok etish uchun ruxsat berish

    4.1. Korporativ buyurtmachilar va ishtirokchilar, ularning HKKPdagi hisobvaraqlarida davlat

    xaridlarining elektron tizimi operatorining vositachilik yig’imi va tomonlarning zakalati summasini

    to’lash uchun yetarli bo’lgan avans to’lovini o’tkazgandan so’ng elektron davlat xaridlarida ishtirok

    etadilar.

    4.2. Davlat buyurtmachilari va ishtirokchilar tanlash va tenderdagi ishtiroklarini elektron raqamli

    imzolardan (keyingi urinlarda — ERI) foydalangan holda amalga oshiradi. Buyurtmachi va

    ishtirokchining ERIdan foydalanib davlat xaridlarining elektron tizimi orqali tuzgan davlat xaridlari

    to’g’risidagi shartnomalari haqiqiy hisoblanadi. Bunda O’zbekistan Respublikasining norezidentlari

    davlat xaridlarining elektron tizimida ro’yxatdan o’tadilar va tijorat takliflarini uzlarining shaxsiy

    kabinetlari orqali ERI kalitisiz jo’natadilar.

    4.3. Elektron tizim avtomatik rejimda:

    - davlat buyurtmachisi va ishtirokchiga kiritilgan avans summasiga muvofiq har bir lot bo’yicha elektron

    davlat xaridlaridan foydalanish imkoniyatini yaratadi;

    - elektron davlat xaridlarini o’tkazadi;

    - ishtirokchilarni aniqlaydi va bayonnoma shakllantiradi;

    - elektron davlat xaridlari ishtirokchilarining takliflarini Soliq qo’mitasi, Iqtisodiyot va moliya vazirligi,

    Qurilish va uy-joy kommunal xo’jaligi vazirligi, Adliya vazirligi ma’lumotlar bazalariga

    integratsiyalashuvi orqali baholash uchun zarur bulgan ma’lumotlar bilan davlat buyurtmachisi va xarid

    komissiyasini ta’minlaydi.

    4.4. Ishtirokchilarni elektron xaridlarga kiritish ular tomonidan portalda ishtirokchining so’rovnoma

    elektron shaklda to’ldirish orqali amalga oshiriladi. Soliq organlari tomonidan berilgan ERIning

    mavjudligi ishtirokchining shartnoma tuzishga huquqliligini belgilaydi. Ishtirokchi so’rovnomada o’ziga

    nisbatan joriy etilgan to’lovga qobiliyatsizlik tartib- taomillari mavjud emasligi, shuningdek soliq va

    yig’imlarni to’lash bo’yicha muddati o’tgan qarzdorligi mavjud emasligi to’g’risidagi ma’lumotni

    tasdiqlaydi. Ishtirokchi so’rovnoma shaklini to’ldirgandan so’ng, elektron tizim Insofsiz ijrochilarning

    yagona reestrida ishtirokchi to’g’risida yozuv mavjud emasligi to’g’risidagi ma’lumotlarini tekshiradi.

    Operator: ishtirokchilarga HKKPda alohida shaxsiy hisobvaraklar ochadi; ishtirokchilarga shaxsiy

    kabinetlar yaratadi.

    5.

    Tanlash va tenderda ishtirok etish va taklifni taqdim etish tartibi

    5.1. Korporativ buyurtmachilar va ishtirokchilar, ularning HKKPdagi hisobvaraklarida davlat

    xaridlarining elektron tizimi operatorining vositachilik yig’imi va tomonlarning zakalati summasini

    to’lash uchun yetarli bo’lgan avans to’lovini o’tkazgandan so’ng elektron davlat xaridlarida ishtirok

    etadilar.

    5.2. Taklifni ta’minlash usuli, shu jumladan miqdori, tanlash va tender ishtirokchisining zakalatni, kiritish

    va qaytarish tartibi elektron davlat xaridlarini amalga oshirish tartiblarini belgilovchi normativ hujjatlarga

    va tender taklifini ta’minlash miqdoriga muvofiq belgilanadi

    5.3. Tanlash va tenderda ishtirok etish uchun ishtirokchi:

    - maxsus axborot portalida ro’yhatdan o’tadi va ro’yhatdan o’tkazish sahifasidagi zarur bo’limlarni

    (mijozning turi, shaxsiy ma’lumotlari, aloqa ma’lumotlari) to’ldiradi. Yakka tartibdagi tadbirkor va

    rezident faqat elektron raqamli imzo (ERI) yordamida tizimda ro’yhatdan o’tishi mumkin; ro’yhatdan

    o’tkazish jarayoni yakunlangandan so’ng, ishtirokchi uchun HKKP da shaxsiy hisobvaraq ochiladi.

    Ishtirokchilar elektron davlat xaridlarida ularning HKKP dagi shaxsiy hisobvaraqlarida avans to’lovining

    yetarli summasi mavjud bo’lganda ishtirok etadi; tanlash va tender shartlari bilan batafsil tanishgandan

    so’ng, ishtirokchi tanlash va tenderda ishtirok etish uchun ariza beradi va zarur axborotni "Umumiy

    axborot” sahifasida, "Tovarlar va buyumlar”, "Talablar” bo’limlarida to’ldiradi. Agar ma’lumotlarni

    kiritish vaqtida "Talablar” bo’limida yetkazib beruvchidan u yoki bu talab bo’yicha tasdiqlovchi hujjatni

    taqdim etish so’ralsa, ushbu hujjat fayl shaklida yuklanishi kerak.

    5.4. Tanlash va tender o’tkazilganda:

    - korporativ buyurtmachi ishtirokchilar tomonidan zakalatni kiritish zarurligi haqida talabni kiritadi va

    uning miqdori korporativ buyurtmachi tomonidan belgilanadi, shuningdek kiritilgan zakalat Opertor

    tomonidan tanlash va tender g'olibi bilan shartnoma tuzilgunga qadar band qilinadi.

    5.5. Ishtirokchi tomonidan taklifni ta’minlash summasini to'lash talab etilmaydi va bir ish kuni ichida

    ta’minot to’g’risiidagi hujjat qaytariladi yoki quyidagi holatlardan biri ro’y bergan taqdirda, ishtirokchiga

    darhol qaytarilishi ta’minlanadi: taklifni ta’minotiga oid hujjatning amal qilish muddati tugaganda; davlat

    xaridlari to’g’risidagi shartnomaning kuchga kirishi va ushbu shartnomaning ijrosini ta’minlanishi ;

    tanlash va tender bekor qilinishi; takliflarni yuborishning yakuniy muddati tugaguniga qadar taklifning

    qaytarib olinishi.

    2. Tanlov bo’yicha ma’lumot

    Umumiy ma’lumot

    Tanlov predmet:

    Ammiak va nitrat kislota ishlab chiqarish bo‘yicha

    texnologik audit o‘tkazish

    Buyurtmachi haqida ma’lumot:

    NAVOIYAZOT AJ

    STIR▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть

    Tanlov summasi:

    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть700

    Rekvizitlar:

    MFO: 00440

    H/r:▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть

    Manzil:

    Navoiy viloyati, Navoiy shaxri, Navoiy ko’chasi 5-uy

    Mas’ul xodim:

    Otabek,▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть

    Moliyalashtirish manbai:

    O'z mablag'lari hisobidan

    Taklif berish muddati(ish kuni):

    10

    Tanlov valyutasi:

    Узбекский сум

    Takliflarni baholash usuli:

    Bal usuli

    Maksimal/minimal bal:

    120/60

    Texnik qism ulushi:

    70

    Narx qismi ulushi:

    30

    3. To’lov va kafolat shartlari

    Qatnashish turi: (depozit bilan/depozitsiz)

    Depozit bilan

    Deposit miqdori: (1-3%)

    To’lov turi: (oldindan to’lov, ishlar

    bajarilgandan

    so’ng taqdim qilingan hujjatlarga asosan )

    Oldindan to’lov miqdori: (%)

    1%

    Oldindan to’lov

    30%

    Oldindan to’lov muddati: (shartnoma tuzilgan kundan

    boshlab, ish kunida)

    To’liq to’lov muddati: (ish kuni)

    15 ish kuni

    66 ish kuni

    Kafolat muddati: (ish kuni)

    255 ish kuni

    4. Yetkazib berish manzili va muddatlari

    Viloyat:

    Navoiy

    Tuman/shaxar:

    Navoiy

    Manzil:

    Navoiy ko’chasi, 5-uy

    Yetkazib berish muddati:

    3 oy

    Telefon raqami:

    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть

    5. Tanlov predmeti bo’yicha ma’lumot

    Mahsulot (ish va xizmat) turi

    Ammiak va nitrat kislota ishlab chiqarish

    bo‘yicha texnologik audit o‘tkazish

    Miqdori O’lchov

    birligi

    1

    xizmat

    Narxi

    Summa

    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть700

    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть700

    6. Saralash bosqichi talablari

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    Nomlanishi

    Biriktiriladigan hujjatlar

    Shartnoma tuzish uchun qonuniy huquqqa ega bo'lish

    Guvohnoma, ustav, ishtirokchi haqida

    umumiy ma’lumot (1-ilova)

    Shartnomani bajarish uchun zarur bo'lgan texnik,

    moliyaviy, moddiy, inson resurslari va boshqa

    resurslarning mavjudligi

    Soliq va yig'imlar bo'yicha muddati o'tgan qarzlarning

    yo'qligi

    Bankrotlik yoki tugatish bosqichida emasligi bo’yicha

    ma’lumot

    Kafolat xati yoki o’rindosh hujjat

    (imzo va muhr bilan tasdiqlangan)

    Soliqdan tasdiqlangan ma’lumotnoma

    (QR kodli)

    Kafolat xati yoki o’rindosh hujjat

    (imzo va muhr bilan tasdiqlangan)

    Kafolat xati (imzo va muhr bilan

    tasdiqlangan)yoki xarid.uzex uz

    Vijdonsiz ijrochilarning yagona reestrda yo'qligi

    saytidan STIR raqami orqali olingan

    ma’lumot

    O‘zbekiston Respublikasi Bosh prokuraturasi huzuridagi Kafolat xati (imzo va muhr bilan

    tasdiqlangan)yoki mib.uz saytidan

    Majburiy ijro byurosining ma’lumotlar bazalarida

    STIR raqami orqali olingan ma’lumot

    ishtirokchining sud qarorlari bo‘yicha bajarilmagan

    majburiyatlarining yo‘qligi

    Korrupsiyaning oldini olish bo'yicha ariza

    Ariza (2-ilova)

    7. Baholash me’zonlari

    T/r

    1

    2

    3

    4

    5

    Mezonlar

    Тajribа va kvalifikаtsiya:

    •Kompaniyaning shunga o'xshash ishlab

    chiqarishlarda (ammiak va nitrat kislota)

    texnologik

    audit

    o'tkazish

    bo'yicha

    tasdiqlangan tajribasi.

    1-ta – 5 ball;

    1dan – 5 tagacha-15 ball;

    5 dan ko‘p -20 ball

    •Xodimlarning kvalifikatsiyasi: ammiak va

    nitrat kislota ishlab chiqarishlarida ishlash

    tajribasiga ega sertifikatlangan xalqaro

    auditorlar, texnologlar, kimyo muhandislari

    mavjudligi. Auditga jalb etiladigan asosiy

    mutaxassislarning kvalifikatsiyasi to'g'risida

    ma'lumot taqdim etish zarur.

    Ilmiy xodimlar borligi – 5 ball;

    Fan nomzodlari borligi -10 ball;

    Professorlar borligi -15 ball

    Litsenziya va sertifikatlar:

    •Texnologik auditni o'tkazish uchun zaruriy

    litsenziya va ruxsatnomalar mavjudligi.

    1-ta – 3 ball;

    1dan – 5 tagacha-5 ball;

    5 dan ko‘p -10 ball

    • Oldingi xorijiy mijozlardan(ammiak va

    nitrat kislota ishlab chiqarishlari) ijobiy

    fikrlar, tavsiyalar.

    1-ta – 5 ball;

    1dan – 5 tagacha-10 ball;

    5 dan ko‘p -15 ball

    Audit metodologiyasi:

    • Taklif etilayotgan texnologik audit

    o'tkazish metodologiyasi aniq,

    strukturalangan va eng yaxshi global

    amaliyotlarga mos, tahlil, muammo

    zonalarini aniqlash, tavsiyalar ishlab chiqish

    va taklif qilingan chora-tadbirlarning

    samaradorligini baholash. - 3ball

    • Texnologik jarayonning barcha

    jihatlarining qamrov darajasini baholash:

    xom ashyoni tayyorlashdan tortib, tayyor

    mahsulotni yetkazib berishgacha. - 3ball

    Baho

    Taqdim etiladigan hujjatlar

    Ijro etilgan loyihalar ro'yxati,

    hajmi, murakkabligi va

    natijalari ko'rsatilgan.

    20 ball

    15 ball

    Sertifikatlar, diplomlar

    10 ball

    Litsenziya va sertifikatlar

    15 ball

    Oldingi mijozlarning fikrlari va

    tavsiyalari

    10 ball

    Texnik-iqtisodiy takliflar

    6

    7

    8

    9

    • Metodologiya energiya samaradorligi,

    ekologik xavfsizlik, sanoat xavfsizligi va

    uskunalarning ishonchliligini hisobga olishi

    kerak." - 4ball

    Texnik resurslar:

    • O'lchovlar, ma'lumotlarni tahlil qilish va

    jarayonlarni model qilish uchun zaruriy

    uskuna va dasturiy ta'minotning mavjudlig 5 ball

    Analiz aniqligi:

    Taklif etilayotgan texnologik jarayonning

    analiz aniqligi: material va energetik

    oqimlarni tahlil qilishdan tortib, alohida

    tugunlar va agregatlarning ishini batafsil

    ko'rib chiqishgacha. - 5 ball

    Nozik

    samarasiz

    joylarni,

    samarali

    bo'lmagan

    operatsiyalarni

    va

    optimallashtirish imkoniyatlarini aniqlay

    olish qobiliyati." - 5 ball

    Tavsiyalar:

    • Ishlab chiqarish samaradorligini oshirish,

    xarajatlarni kamaytirish va ekologik

    ko'rsatkichlarni yaxshilash bo'yicha aniq va

    haqiqatga mos tavsiyalar ishlab chiqish

    qobiliyati.

    - 5 ball

    • Yangi texnologiyalar va innovatsiyalarni

    joriy etish bo'yicha takliflar. - 5 ball

    • Taklif etilgan tavsiyalarning iqtisodiy

    samaradorligini baholash." - 5 ball

    Da’vogar tomonidan loyihalashtirilgan va

    hozirgi kunda shu loyihalar asosida ishlab

    turgan azot kislotasi va ammiak ishlab

    chiqarish sexlari va majmualarining

    mavjudligi

    1-ta – 5 ball;

    1dan – 5 tagacha-15 ball;

    5 dan ko‘p -20 ball

    Texnik-iqtisodiy takliflar

    5 ball

    10 ball

    Texnik-iqtisodiy takliflar

    15 ball

    Texnik-iqtisodiy takliflar

    20 ball

    Loyiha hujjatlari, oldingi

    buyurtmachilarning fikrlari va

    tavsiyalari, tasdiqlovchi

    hujjatlar

    8. Ilovalar

    Dastlabki malaka tanlovini

    o’tkazish tartibiga

    1-ilova

    Xarid hay’atiga

    Ma’lumotlar nomi

    1. Umumiy ma’lumot

    Yuridik shaxsning to’liq nomi

    Tashkiliy-huquqiy shakli

    Soliq to’lovchining identifikatsiya raqami/kodi

    Tadbirkorlik faoliyati turlari (barcha litsenziyalangan faoliyat turlari

    ko’rsatilsin)

    Maqomi (ishlab chiqaruvchi, diler, boshqa)

    Veb-sayti

    Elektron aloqa manzili

    2. Yuridik manzil

    Mamlakat

    Hudud/viloyat

    Tuman

    To’ldirish uchun

    Shaxar/aholi punkti

    Pochta indeksi

    Ko’cha

    Uy

    4. Bank rekvizitlari

    Asosiy hisob raqami

    Hisob raqam valyutasi

    MFO / Bank kodi

    Bank nomi

    Bank manzili

    6. Qo’shimcha ma’lumotlar

    Xodimlarning umumiy soni

    Ustav kapitali qiymati

    Tashkilot rahbari imzosi

    (Muhr)

    Dastlabki malaka tanlovini

    o’tkazish tartibiga

    2-ilova

    Xarid hay’atiga

    Korrupsiya ko’rinishlariga yo’l qo’ymaslik bo’yicha

    ARIZA

    Men,_________________________________________________________(xarid

    tartib-taomili

    ishtirokchisining nomi ko’rsatiladi)____________________________________________ tovar yetkazib

    berish (xizmat ko’rsatish) uchun (taklif etilayotgan Tovar yoki xizmat turlari ko’rsatib o’tiladi)

    o’tkazilayotgan eng yaxshi takliflarni tanlash va tender vositasidagi davlat xaridida korrupsiyaga oid

    huquqbuzarliklarga yo’l qo’ymaslik majburiyatini olaman.

    Men korrupsiyaning quyidagi ko’rinishlariga yo’l qo’ymaslikni kafolatlayman:

     O’zbekiston Respublikasining korrupsiyaga qarshi kurashish to’g’risidagi qonun hujjatlarining

    talablariga zid keladigan har qanday hatti-xarakatlarni amalga oshirish;

     O’z mansab yoki xizmat mavqeimdan shaxsiy manfaatlarimni yohud o’zga shaxslarning

    manfaatlarini ko’zlab moddiy yoki nomoddiy naf olish maqsadida qonunga xilof ravishda

    foydalanish;

     tanlash va tender bo’yicha xarid qilish hujjatlarini qonunchilikka zid tartibda rasmiylashtirish;

     tanlash va tender buyicha xarid qilish tartib-taomillarini qonunchilikka zid tartibda amalga oshirish;

     davlat xaridlari sub’ektlariga ta’sir o’tkazish, jumladan, pora berishni taklif qilish, va’da berish,

    tovlamachilik qilish, pora sifatida pul to’lash, bevosita yoki bilvosita pora olishga rozilik berish;

     manfaatlar to’qnashuviga;

     tanlash va tenderda ishtirok etayotgan boshqa ishtirokchilar bilan til biriktirish; ishonchsiz yoki buzib

    ko’rsatilgan axborotni taqdim etish.

    Korrupsiyaga oid huquqbuzarliklar sodir etish holatlari aniqlangan taqdirda qonunchilikka muvofiq

    javobgarlikka tortilishga rozilik bildiraman.

    Rahbarning F.I.Sh.: ________________________________________

    Telefon/faks raqami: __________________________________________

    Elektron pochta manzili: _______________________________

    Imzo/muhr

    Закупочная документация

    Настоящий документ о закупке является руководством для участников отбора и

    обязателен для неукоснительного соблюдения участниками отбора.

    1.

    Инструкция

    1.1. Настоящая инструкция, разработанная для отбора наилучших предложений (далее – отбор) и

    участников тендера, разработана в соответствии с требованиями Закона Республики Узбекистан

    от 22 апреля 2021 года № ЗРУ-684 «О государственных закупках», Постановления Президента

    Республики Узбекистан от 25 июля 2022 года № ПП-332 «О мерах по дальнейшему

    совершенствованию порядка рассмотрения предпроектных документов инвестиционных и

    инфраструктурных проектов, закупочной документации по отбору и проведению тендера,

    государственных закупок и контрактов» и Положения «О порядке организации и проведения

    процедур, связанных с осуществлением государственных закупок», утвержденного

    постановлением Кабинета Министров Республики Узбекистан от 20 мая 2022 года № 276.

    1.2. Заседания закупочной комиссии проводятся в очной форме с участием членов закупочной

    комиссии. Очные встречи могут проводиться в формате видеоконференций (телеконференций и

    т.п.). Закупочная комиссия вправе осуществлять отбор лучших предложений и голосование

    дистанционно с использованием информационно-коммуникационных технологий в ходе

    электронного конкурса.

    1.3. В этом руководстве по отбору и торгам используются следующие ключевые концепции:

    - авансовый платеж — сумма денежных средств, вносимая государственным заказчиком и

    участником процедуры закупки в порядке, установленном законодательством, включая

    посредническое вознаграждение оператора электронной системы государственных закупок и

    задаток сторон;

    - обеспечение заявок — требование заказчика к участникам о предоставлении им обеспечения

    заявок в форме залога, гарантии, задатка или иным предусмотренным законом способом;

    - оператор электронной системы государственных закупок (далее – оператор) – специально

    уполномоченное юридическое лицо, определяемое Министерством экономики и финансов

    Республики Узбекистан, оказывающее субъектам государственных закупок услуги, связанные с

    осуществлением процедур закупок в электронных системах государственных закупок;

    - личный кабинет — индивидуальная страница на специальном информационном портале и (или)

    в электронной системе государственных закупок, предоставляющая субъектам государственных

    закупок возможность участвовать в электронных государственных закупках, а также размещать и

    использовать необходимую информацию;

    - Расчетно-клиринговая палата (далее – Расчетно-клиринговая палата) – структурное

    подразделение электронной системы государственных закупок, обеспечивающее доступ к

    электронным государственным закупкам участников процедур закупок, имеющих возможность

    исполнять свои обязательства по договорам о государственных закупках путем внесения

    авансовых платежей и их учета; электронная система государственных закупок (далее –

    электронная система) – программный комплекс организационных, информационных и

    технических решений, обеспечивающий взаимодействие субъектов государственных закупок при

    проведении процедур закупок в процессе электронных государственных закупок;

    - Электронные государственные закупки — форма государственных закупок с использованием

    информационно-коммуникационных технологий.

    2.

    Отбор и участники тендера

    2.1. Участником отбора и конкурса (далее – участник) является физическое или юридическое лицо,

    резидент или нерезидент Республики Узбекистан, участвующее в качестве претендента при

    осуществлении государственных закупок способом отбора и конкурса.

    2.2. Участник имеет право: использовать информацию о государственных закупках в объеме,

    предусмотренном законодательством; направлять запросы государственному заказчику или

    привлекаемой этим заказчиком специализированной организации по вопросам порядка,

    требований и условий проведения конкретных государственных закупок и получать от них

    разъяснения; Подавать жалобы в Комиссию по рассмотрению жалоб в сфере государственных

    закупок по результатам отбора и тендера; вносить изменения или отзывать предложения в

    соответствии с законом.

    2.3. Участник:

    - соблюдение требований законодательства о государственных закупках;

    - представлять предложения и документы, соответствующие требованиям конкурсной и

    тендерной документации, и нести ответственность за достоверность предоставленной

    информации;

    - раскрывать информацию о первичном бенефициарном владельце;

    - в случае признания его победителем, с Заказчиком свяжутся в порядке, предусмотренном

    законодательством и

    необходимо заключить договор в установленные сроки.

    3.

    Отбор и участники тендера

    3.1. При осуществлении государственных закупок способом отбора и конкурса участник,

    имеющий конфликт интересов с государственным заказчиком, а также аффилированные

    отношения, не вправе участвовать в государственных закупках.

    3.2. В случае признания участника исполнителем государственных закупок:

    - раскрывать соответствующую информацию о своем бенефициарном владельце путем

    размещения ее на специальном информационном портале в сфере государственных закупок в

    течение двух дней со дня официального объявления победителя по результатам отбора и конкурса;

    3.3. Он обязан постоянно размещать на специальном информационном портале и на своих сайтах

    в сети Интернет информацию о ходе исполнения обязательств по договорам, заключенным по

    результатам отбора и конкурсных торгов.

    4.

    Предоставление разрешения на участие в отборе и тендере

    4.1. Заказчики и участники — юридические лица принимают участие в электронных

    государственных закупках после внесения на свои счета в электронной системе государственных

    закупок аванса, достаточного для покрытия посреднического вознаграждения оператора

    электронной системы государственных закупок и размера задатков сторон.

    4.2. Отбор государственных заказчиков и участников и их участие в торгах осуществляются с

    использованием электронных цифровых подписей (далее – ЭЦП). Договоры о государственных

    закупках, заключенные заказчиком и участником через электронную систему государственных

    закупок с использованием ЭЦП, считаются действительными. В этом случае нерезиденты

    Республики Узбекистан регистрируются в электронной системе государственных закупок и

    направляют коммерческие предложения через личные кабинеты без ключа ЭЦП.

    4.3. Электронная система работает в автоматическом режиме:

    - создает возможность государственному заказчику и участнику использовать электронную

    форму государственных закупок по каждому лоту в соответствии с размером авансового платежа;

    - проводит электронные государственные закупки;

    - устанавливает личность участников и составляет протокол;

    - обеспечивает государственного заказчика и закупочную комиссию информацией, необходимой

    для оценки предложений участников электронных государственных закупок, путем интеграции в

    базы данных Налогового комитета, Министерства экономики и финансов, Министерства

    строительства и жилищно-коммунального хозяйства, Министерства юстиции.

    4.4. Включение участников в электронные закупки осуществляется путем заполнения анкеты

    участника в электронном виде на портале. Наличие ЭЦП, выданной налоговым органом,

    определяет право участника на заключение договора. Участник подтверждает в анкете, что в

    отношении него не возбуждено производство по делу о банкротстве, а также у него отсутствует

    просроченная задолженность по уплате налогов и сборов. После заполнения участником анкеты

    электронная система проверяет данные на отсутствие записи об участнике в Едином реестре

    недобросовестных исполнителей. Оператор: открывает отдельные лицевые счета для участников

    HKKP; создает персональные аккаунты для участников.

    5.

    Порядок отбора и участия в тендере и подачи предложения

    5.1. Заказчики и участники — юридические лица принимают участие в электронных

    государственных закупках после внесения на свои счета в электронной системе государственных

    закупок аванса, достаточного для покрытия посреднического вознаграждения оператора

    электронной системы государственных закупок и размера задатков сторон.

    5.2. Способ обеспечения оферты, в том числе размер, выбор и порядок внесения, внесения и

    возврата участником торгов задатка, определяются в соответствии с нормативными документами,

    устанавливающими порядок проведения электронных государственных закупок и размер

    обеспечения оферты.

    5.3. Для отбора и участия в тендере участнику необходимо:

    - регистрируется на специальном информационном портале и заполняет необходимые разделы на

    странице регистрации (тип клиента, персональные данные, контактная информация).

    Индивидуальный предприниматель и резидент могут зарегистрироваться в системе только с

    использованием электронной цифровой подписи (ЭЦП); После завершения процесса регистрации

    участнику будет открыт персональный счет в РКП. Участники принимают участие в электронных

    государственных закупках только при наличии на их лицевых счетах в Системе государственных

    закупок достаточной суммы авансового платежа; После детального ознакомления с условиями

    отбора и тендера участник подает заявку на участие в отборе и тендере и заполняет необходимую

    информацию на странице «Общая информация», в разделах «Товары и изделия» и «Требования».А

    Если при вводе данных у поставщика запрашивается в разделе «Требования» подтверждающий

    документ по конкретному требованию, этот документ необходимо загрузить в виде файла.

    5.4. При проведении отбора и тендера:

    - Заказчик-юридическое лицо предъявляет требование о необходимости внесения участниками

    задатка, размер которого определяется заказчиком-юридическим лицом, а внесенный задаток

    резервируется Оператором до момента выбора и заключения договора с победителем торгов.

    5.5. Участник не обязан вносить сумму обеспечения заявки, а обеспечительный документ будет

    возвращен в течение одного рабочего дня или будет возвращен участнику немедленно в случае

    наступления одного из следующих событий: по истечении срока действия обеспечительного

    документа заявки; вступление в силу договора о государственных закупках и реализация этого

    договора; отбор и отмена тендера; Отзыв предложения до истечения срока подачи предложений.

    2. Информация о конкурсе

    Общая информация

    Предмт отбора:

    Проведение технологического аудита установки

    производства аммиака и установки производства

    азотной кислоты

    Информация для клиентов:

    АО Navoiyazot

    ИНН▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть

    Сумма отбора:

    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть700

    Реквизиты:

    МФО: 00440

    Р/с:▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть 2001

    Адрес:

    Навоийская область, город Навои, улица Навои 5

    Ответственный сотрудник:

    Отабек,▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть

    Источник финансирования:

    За свой счет

    Крайний срок подачи заявок

    (рабочие дни):

    10

    Валюта по выбору:

    узбекский сум

    Метод оценки предложений:

    (бальная система или метод

    наименшей цены)

    Бальная система

    Максимальный/минимальный

    балл:

    120/60

    Доля технической части: (%)

    70

    Доля ценовой части: (%)

    30

    3. Условия оплаты и гарантии

    Тип участия: (с/без депозита)

    Депозит

    Сумма депозита: (1-3%)

    Форма оплаты: (авансовый платеж, на основании

    документов, предоставленных после выполнения работ)

    1%

    Предоплата

    Аванс: (%)

    Срок предоплаты: (со дня заключения договора, по

    рабочим дням)

    Срок полной оплаты: (рабочие дни)

    30%

    Гарантийный срок: (рабочие дни)

    255

    15

    66

    4. Адрес и сроки доставки

    Область:

    Навои

    Район/город:

    Навои

    Адрес:

    Ул. Навои-5

    Срок поставки:

    3 месяца

    Контактный телефон:

    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть

    5. Информация по предмету отбора

    Вид продукции (работ, услуг)

    Количество

    Единица

    измерения

    Цена

    Количество

    Проведение технологического аудита

    установки производства аммиака и

    установки производства азотной

    кислоты

    1

    услуга

    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть

    700

    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открыть700

    6. Квалификационные требования

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    Наименование

    Требуемые документы

    Законное право на заключение договора

    Свидетельство о регистрации, устав,

    общие сведения об участнике

    (Приложение 1)

    Наличие технических, финансовых, материальных,

    кадровых и других ресурсов, необходимых для

    исполнения договора

    Отсутствие просроченной задолженности по налогам

    и сборам

    Информация об отсутствии банкротства или

    ликвидации

    Гарантийное письмо или

    эквивалентный документ

    (заверенный подписью и печатью)

    Налоговый сертификат

    (с QR-кодом)

    Гарантийное письмо или

    эквивалентный документ

    (заверенный подписью и печатью)

    Гарантийное письмо (заверенное

    Отсутствие недобросовестных исполнителей в едином

    подписью и печатью) или

    реестре

    информация полученная с сайта

    xarid.uzex uz по ИНН

    Гарантийное письмо (заверенное

    Отсутствие в базах данных Бюро принудительного

    исполнения при Генеральной прокуратуре Республики подписью и печатью) или

    Узбекистан неисполненных обязательств участника по информация полученная с mib.uz по

    ИНН

    решениям судов

    Заявление о предотвращении коррупции

    Заявка (Приложение 2)

    7. Критерии оценки

    T/r

    Критерии

    1

    Опыт и квалификация:

    •Подтвержденный опыт компании в

    проведении технологических аудитов на

    аналогичных производствах (аммиака и

    азотной кислоты).

    1 – 5 баллов;

    От 1 до▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьбаллов;

    Более▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьбаллов

    •Квалификация

    персонала:

    наличие

    сертифицированных

    международных

    аудиторов,

    технологов,

    инженеровхимиков с опытом работы на аналогичных

    производствах (аммиака и азотной

    кислоты).

    Необходимо

    предоставить

    информацию о квалификации ключевых

    специалистов,

    которые

    будут

    задействованы в аудите.

    Наличие научных кадров – 5 баллов;

    Наличие кандидатов наук -10 баллов;

    Присутствие профессоров -15 баллов

    Лицензии и сертификаты:

    •Наличие необходимых лицензий и

    разрешений

    на

    проведение

    технологических аудитов.

    1 – 3 баллов;

    От 1 до▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьбаллов;

    Более▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьбаллов

    Репутация:

    •Положительные отзывы от предыдущих

    зарубежных

    клиентов

    аналогичных

    производствах (аммиака и азотной

    кислоты), рекомендации.

    1 – 5 баллов;

    от 1 до▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьбаллов;

    Более 5-15 баллов

    Методология аудита:

    •Предлагаемая методология проведения

    технологического аудита должна быть

    четкой,

    структурированной

    и

    соответствовать

    лучшим

    мировым

    практикам- 3 балл

    •Методология должна включать этапы:

    сбор данных, анализ, идентификацию

    проблемных

    зон,

    разработку

    2

    3

    4

    5

    Оценка

    20 балл

    Предоставляемое

    документация

    Список реализованных

    проектов с указанием

    масштаба, сложности и

    результатов.

    15 балл

    Сертификаты, дипломы

    10 балл

    Лицензии и сертификаты

    15 балл

    Отзывы от предыдущих

    клиентов, рекомендации

    10 балл

    Технико-коммерческое

    предложение

    6

    7

    8

    9

    рекомендаций и оценку эффективности

    предложенных мер, оценка полноты охвата

    всех аспектов технологического процесса:

    от подготовки сырья до отгрузки готовой

    продукции. - 3 балл

    •Методология должна учитывать аспекты

    энергоэффективности,

    экологической

    безопасности,

    промышленной

    безопасности и надежности оборудования.

    - 4 балл

    Технические ресурсы:

    5 балл

    •Наличие необходимого оборудования и

    программного

    обеспечения

    для

    проведения измерений, анализа данных и

    моделирования процессов. - 4 балл

    Точность анализа:

    10 балл

    Точность

    анализа

    предлагаемого

    технологического процесса: от анализа

    материальных и энергетических потоков

    до детального рассмотрения работы

    отдельных узлов и агрегатов. - 5 баллов

    Умение

    выявлять

    скрытые

    неэффективности,

    неэффективные

    операции и возможности оптимизации. - 5

    баллов

    Рекомендации:

    15 балл

    •Способность разрабатывать конкретные

    и

    реалистичные

    рекомендации

    по

    повышению эффективности производства,

    снижению

    затрат

    и

    улучшению

    экологических показателей. - 5 баллов

    • Предложение по внедрению новых

    технологий и инноваций. - 5 баллов

    •Оценка экономической эффективности

    предлагаемых рекомендаций. - 5 баллов

    "Наличие

    у

    претендента 20 балл

    спроектированных им цехов и комплексов

    по производству азотной кислоты и

    аммиака, которые работают в настоящее

    время на основе этих проектов:

    1 - 5 баллов;

    от 1 до▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьбаллов;

    более▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ - открытьбаллов"

    Технико-коммерческое

    предложение

    Технико-коммерческое

    предложение

    Проектная документация (все

    документы, связанные с

    проектом),

    мнения и рекомендации

    предыдущих заказчиков

    подтверждающие документы

    (подтверждающие факты,

    согласования и т.п.)

    8. Приложения

    Приложение №1

    К предварительному квалификационному отбору

    Закупочной комиссии

    Наименование

    1.Общая информация

    Полное наименование юридического лица

    Организационно-правовая форма

    Идентификационный номер/код налогоплательщика

    Виды деятельности (указать все лицензируемые виды

    деятельности)

    Статус (производитель, дилер, другой)

    Веб-сайт

    Адрес электронной почты

    2.Юридический адрес

    Страна

    Регион/провинция

    Округ

    Поле для заполнения

    Город/поселок

    Почтовый индекс

    Улица

    Дом

    4.Банковские реквизиты

    Расчётный счёт

    Основная валюта, валюта

    МФО / Код банка

    Название банка

    Адрес банка

    6. Дополнительная информация

    Общее количество сотрудников

    Уставной капитал

    Подпись руководителя организации (Печать)

    Приложение №2

    К предварительному квалификационному отбору

    Закупочной комиссии

    Заявление о предотвращении коррупции

    Я,

    _______________________________________________________((указывается

    наименование

    участника

    закупки)________________________________________________на

    поставку товаров (услуг) ((Указаны виды предлагаемых товаров или услуг)Обязуюсь отбирать

    лучшие предложения и не допускать коррупционных правонарушений при осуществлении

    государственных закупок путем проведения тендеров.

    Я гарантирую, что не потерплю следующих форм коррупции:

     Совершение действий, противоречащих требованиям законодательства Республики

    Узбекистан о противодействии коррупции;

     Незаконное использование своего положения или властных полномочий в личных целях или

    в интересах других лиц;

     подготовка конкурсной и тендерной документации с нарушением законодательства;

     проведение конкурсных и тендерных процедур закупок с нарушением законодательства;

     оказание влияния на субъекты государственных закупок, в том числе предложение, обещание,

    вымогательство, уплата денег в качестве взятки или прямое или косвенное согласие на

    получение взятки;

     конфликт интересов;

     сговор с другими участниками отбора и тендера; Предоставление недостоверной или

    искаженной информации.

    Я согласен нести ответственность в соответствии с законом в случае выявления фактов

    коррупционных правонарушений.

    Руководитель: ___________________________________________

    Номер телефона/факса: _______________________________________

    Адрес электронной почты: ____________________________

    Подпись/печать

    Тендеры из отрасли Химические элементы и соединения

    Название Тип тендера Цена Период показа
    Запрос предложений
    #300197013
    срок истек
    -
    05.06.2025
    Электронный аукцион
    #300196970
    211 448
    Обеспечение заявки:
    211 448
    срок истек
    -
    13.06.2025
    Анализ цен
    #300196815
    срок истек
    -
    03.06.2025
    Не определен
    #300196744
    срок истек
    -
    03.06.2025
    Не определен
    #300196713
    срок истек
    -
    30.05.2025

    Тендеры из региона Навои

    Название Тип тендера Цена Период показа
    Конкурс
    #300188993
    15 357 000
    срок истек
    -
    05.06.2025
    Конкурс
    #300164688
    110 000 000
    срок истек
    -
    05.06.2025
    Конкурс
    #300143962
    496 100 000
    срок истек
    -
    05.06.2025
    Конкурс
    #300143959
    455 100 000
    срок истек
    -
    05.06.2025
    Запрос предложений
    #300130212
    718 748 399
    срок истек
    -
    05.06.2025